Zaměření studia Reklama a PR

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Public relations II
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketingová strategie a plánování
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na instagramu
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Tvorba audiovizuálního díla
  • Personal Branding v praxi
  • Web product placement
  • Politický marketing
  • Digitální marketing

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Na panu lektorovi bylo vidět že ví o čem přednáší, často výuku prokládal zážitky z praxe a na videocvičení jsme se koukli i na případové studie."

více hodnocení

Marketingový specialista | Web designer | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager