VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a reklama Ing. > Zaměření studia Sociální média

Zaměření studia Sociální média

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Marketing na sociálních sítích
  • Marketing na instagramu
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová strategie a plánování
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na instagramu
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Personal Branding v praxi
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Tvorba audiovizuálního díla
  • Web product placement
  • Politický marketing
  • Digitální marketing

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Přednášky byly skvělé, mnoho příkladů z praxe a v rámci videocvičení případové studie firem, se kterými se běžně setkáváme. Děkuji moc."

více hodnocení

Marketingový specialista | Správce marketingových výzkumů a kampaní | Správce sociálních síti