VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a reklama Ing. > Zaměření studia Zákazník 4.0

Zaměření studia Zákazník 4.0

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Řízení zákaznické zkušenosti
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Sustainable entrepreneurship
  • Přeprava a zasilatelství
  • Obchodní řetězce jako součást maloobchodního sektoru
  • Investment decision making
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Obchodní dovednosti
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketing na instagramu
  • Web product placement
  • Google Analytics
  • Sociální sítě a influencer marketing

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Přednášky byly zajímavé, pan docent mě svým výkladem přiváděl ke kritickému myšlení. Zajímavá byla videocvičení."

více hodnocení

Marketingový specialista | Web designer | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager