VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Sociologie řízení Bc. > Zaměření studia Pracovní prostředí v 21. století

Zaměření studia Pracovní prostředí v 21. století

Bakalářský studijní program | Bc. | Lidské zdroje

Naše století přineslo obrovskou míru diverzity do způsobu pojetí práce. Pořád ještě existují výrobní provozy, kam se chodí na osmihodinové směny s přestávkou na oběd. I tam se ale snaží vytvářet takové prostředí, které bude pro kolegy a kolegyně dostatečně atraktivní. Vedle toho významně narůstá počet organizací a projektů, v nichž je běžný podíl práce z coworku nebo home office. Nad uvedené přibývá projektů, v nichž spolupráce probíhá distančně, protože každý člen týmu je v jiné zemi. Pracovní prostředí a design práce se tak stávají tématy, která vyžadují potřebnou profesionalitu.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Trh práce a politika zaměstnanosti
  • Virtuální týmy
  • Demografie
  • Sociální psychologie
  • Sociální patologie
  • Organizační kultura
  • Vzdělávání a rozvoj pracovníků
  • Sociologie životního stylu
  • Globální podnikání
  • Marketing lidských zdrojů
  • Inovace
  • Osobnostní management

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Psychologie
  • Sociologie
  • Management
  • Etika a společenská odpovědnost
  • Marketing
  • Management lidských zdrojů
  • Komunikace a komunikační dovednosti

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Praktické koncepty koučinku
  • Cultural and Cross-Cultural Psychology
  • Economic and Social Innovations
  • Ekonomické a sociální systémy EU
  • Sociologie řízení
  • Sociologie sportu
  • Psychology of Crisis
  • Přesvědčovací projev
  • Ekonomické a sociální systémy EU

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Pavla Kružíková Jak probíhají Assesment centra a Early Career Programy
  • Anna Pašková a Petra Vojtěchová a Práce se stresem a spánkem
  • Ladislava Fialová a VŘ - práce s lidskými zdroji
  • Zdenka Tmějová, Manipulátoři mezi námi
  • Adam Polášek o HR a Employer branding Innogy
  • Lenka Holá a Vhled do interní komunikace ve firmách
  • Pavel Telička o Evropské unii a perspektivě dalšího vývoje
  • Markéta Šetinová, Moderní láska: Proměna vztahů

Marketingový specialista | Inovátor | Referent firemní kultury | Vedoucí HR oddělení | HR Generalist | Specialista Public Affairs