Lingvistický marketing
Slova, která prodávají – síla lingvistického marketingu!
Lingvistický marketing je prakticky orientovaný předmět, jehož cílem je naučit studenty přemýšlet nad jazykem, jakožto mocným nástrojem nejen v oblasti marketingu. V rámci předmětu je pozornost zaměřena na to, jak vytvořit a udržovat konzistentní brand voice, který danou značku odliší od konkurence, a jak přizpůsobit vyjadřování konkrétním cílovým skupinám, tak, aby je skutečně oslovilo. Předmětem zájmu je důkladná analýza jazyka zákazníků, jeho „osvojování“ a používání. Pozornost je soustředěna i na sladění jazykového vyjádření a vizuální identity značky. Studentům budou poskytnuty tipy, jak pomocí jazyka konzistentně budovat vlastní osobní značku (personal branding). Předmět je ukončen prezentací projektů, v rámci, nichž si studenti vyzkouší aplikaci získaných znalostí na reálných příkladech. Absolventi budou vybaveni dovednostmi, které mohou využít v marketingu, PR, ale i při rozvoji vlastního podnikání a prezentaci sebe sama.
- Úvod do lingvistického marketingu. Jazyková kultura, brand voice.
- Jazyk cílové skupiny. Jeho analýza a popis.
- Používání jazyka zákazníků.
- Jazyk a vizuální marketing. Jazyková sebeprezentace a personal branding.
- Prezentace studentských projektů.