Tvorba komunikační kampaně

Tvorba kampaní, které zaujmou.

Předmět Tvorba komunikační kampaně pracuje s koncepcí sociálního marketingu a zaměřuje se na ovlivňování veřejnosti. Na zvolené problematice (bezpečnost silničního provozu) jsou aplikovány metody a postupy sociálního marketingu. Pozornost je věnována jak analytické části dané problematiky, tak i praktickému řešení směrem ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Součástí předmětu je zpracování relevantních analýz a současně vypracování konkrétní komunikační strategie, která je dále převedena do konkrétní komunikační kampaně. Návrh je doprovozen metrikami pro měření efektivnosti komunikace tohoto druhu sociálního marketingu.
Povinnou součástí předmětu je účast na přednášce projektu Vize nula na téma Bezpečnost silničního provozu.

  • Sociální marketing. Koncepce sociálního marketingu a jeho dopadu na společnost. Uchopení aktuálních témat. Efektivnost komunikace v sociálním marketingu.
  • Problematika bezpečnosti silničního provozu. Zmapování konkrétní společenské problematiky. Provádění analýz z relevantních dat týkajících se dané oblasti. Identifikování největších výzev a úkolů pro zlepšení stavu.
  • Strategie komunikace. Specifikace a profil cílové skupiny, odvození vhodného obsahu, vhodných forem a vhodných kanálů. Určení metrik pro měření efektivnosti kampaně.
  • Komunikační kampaň. Tvorba komunikačních sdělení v různých formách. Pilotáž v off-line prostředí a A/B testování v digitálním prostředí.  

Tvorba komunikační kampaně (PA)

  • Počet kreditů: 2
  • Hodinová dotace: 7,5 hod. - prezenční
  • Výstup: Zápočet
  • Počet studentů: 40
  • Realizováno v AR: I. trimestr
  • Nelze vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP)

Studijní materiály

  • Přykrylová, J. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019.
  • Kotler, P. Marketing 4.0. New Jersey: John Wiley & Sons Inc, 2016.
  • Randle, P., Eyre, A. Sustainable Marketing. London: Kogan page Ltd., 2023.
  • Epstein, M. J., Buhovac Rejc, A. Making Sustainability Work. Best Practices in Managing and Measuring Corporate Social, Environmental, and Economic Impacts. Sheffield: Greenleaf Publishing Limited, 2014.

Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.

  • Pohybuje v prostředí businessu i akademické půdy.
  • Pracovala jako ředitelka marketingu Ústecké pivovary, a.s., kde se podílela na zavádění nových výrobků a expanzi na domácích i zahraničních trzích.
  • Spolupracuje rovněž se start-upy a akcelerátory.