Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě
Profesionální grafika snadno a efektivně s Canvou!
Předmět Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě seznamuje studenty s tvorbou moderní grafické prezentace v on-line nástroji Canva. Cílem předmětu je studenty naučit, jak si v Canvě založit účet a formou praktických ukázek představit její jednotlivé funkce a tvorbu v ní. Studenti jsou seznámeni se základními pravidly tvorby grafických materiálů a nejčastějšími chybami při přípravě grafiky. V rámci předmětu studenti sami tvoří různou grafiku dle zadání, aby se základní práci s Canvou naučili. Není vyžadována žádná praktická znalost daného tématu.
- Úvodní představení on-line nástroje Canva. Registrace a přihlášení do Canvy, seznámení s nástrojem krok za krokem. Představení verze zdarma vs placené a kdy se vyplatí, tvorba sady pro značku.
- Jak pracovat v Canva s firemním vizuálem. Tvorba sady pro značku, časté chyby při vytváření grafiky, písmo. Co je tzv. CI – Corporate Identity a proč je důležité ho dodržovat. Co znamená, když se u kampaní říká „je nutné držet komunikační linku napříč kanály“.
- Jak na fotky a obrázky. Úpravy fotek v Canvě. Tipy na databáze, kde získat potřebné fotky zdarma. Práce s placenou databází fotek.
- Praktická práce v Canvě. Tvorba různých marketingových materiálů. Každá přednáška je zaměřena na určitou oblast – sociální sítě (IG, FB, YT, TikTok, LinkedIn, Twitter), marketing (bannery, infografiky, fotokoláže, letáky, plakáty, logo), firemní tiskopisy a ostatní do kanceláře (tiskopisy, vizitky, kalendáře), videa a prezentace.
- Marketingový kalendář akcí. Představení typů na různou tradiční i netradiční marketingovou komunikaci po celý rok – Velikonoce, Mezinárodní den mateřského jazyka, Den zamyšlení, Den objímání, Světový den spánku, Mezinárodní den matek a mnoho dalších. Studenti mají možnost si tento kalendář na konci předmětu stáhnout k vlastnímu používání.