VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama BBA > Zaměření studia Influencer marketing

Zaměření studia Influencer marketing

Bachelor of Business Administration | BBA | Ekonomika a management

Sociální sítě zrodily influencery a influenceři obrátili mediální svět naruby. Holky a kluci natáčející videa na mobil v pokoji mají často mnohonásobně větší sledovanost než zavedená média s armádou zaměstnanců i techniky. Ne každý uspěje jako influencer, což ale neznamená, že se nemůže na činnosti influencerů aktivně a úspěšně podílet. V současnosti se už okolo influencerů točí zajímavý a stále rostoucí business, který vyžaduje multidisciplinární management postavený na znalosti digitálních médií a platforem, na dovednosti stavět a rozvíjet novou značku, ale i na schopnosti volit mezi partnery a znát etické hranice, které se nepřekračují. Zaměříme se na to, jak influencery vyhledávat, jak s nimi pracovat, jak vytěžit maximum i co od nich očekávat. Pojďte se prostě naučit farmařit a pěstovat influencery!

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Budování osobního/firemního brandu na sociálních sítích
  • Influencer marketing a sociální sítě
  • Právo v marketingu a e-commerce
  • Digitální marketing
  • Marketingová komunikace
  • Nová média
  • Public relations
  • Osobnostní management
  • Management lidských zdrojů II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Marketing
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Právo v praxi
  • Inovace
  • Manažerské dovednosti
  • Studijní plán programu

Marketingový specialista | Správce sociálních sítí | Správce marketingových kampaní | Social media manager | Videomaker/Ideamaker | Správce kontaktů s influencery | PR manager

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na instagramu
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Tvorba audiovizuálního díla
  • Personal Branding v praxi
  • Web product placement
  • Politický marketing
  • Digitální marketing

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Ján Deák a Brandformance a jiné sprosťárny
  • Aneta Martinek, absolventka VŠEM a zakladatelka #HolkyzMarketingu
  • Eliška-Jana Auer a Úvod do influencer marketingu
  • Lukáš Dvořák o marketingu a propagaci v umění
  • Adam Polášek a HR a Employer branding Innogy
  • Karel Kovář (Kovy) a Strach, smysl a motivace
  • Kryštof Kostroun o tom, jak rozvíjet kreativitu
  • Lenka Benetková a Osobní značka a její prospěch při (re)startu kariéry
  • Erika Eliášová a On-line podnikání

Můžeme vám poradit?

Informačně poradenské centrum VŠEM

Studijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!

Průvodci studiem na VŠEM

Přejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.