VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama BBA > Zaměření studia Sociální média

Zaměření studia Sociální média

Bachelor of Business Administration | BBA | Ekonomika a management

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Nová média
  • Marketingová komunikace
  • Marketing inovací na webu
  • Digitální marketing
  • Marketingový výzkum
  • Web product placement
  • Google Analytics
  • Osobnostní management
  • Management lidských zdrojů II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Inovace
  • Projektové řízení
  • Etika a společenská odpovědnost
  • Studijní plán programu

Marketingový specialista | Správce marketingových výzkumů a kampaní | Správce sociálních sítí

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na Instagramu
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Tvorba audiovizuálního díla
  • Digitální marketing
  • Studentské kampaně v Sklik
  • Politický marketing
  • Data Driven marketing
  • Web product placement
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Spotřebitelský marketing v Leisure IndustryObchodní dovednosti

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Lukáš Fritscher, Novinářem v době YouTuberské aneb Jak sociální sítě mění obory
  • Eliška - Jana Auer a Úvod do influencer marketingu
  • Aneta Martinek, absolventka VŠEM a zakladatelka #HolkyzMarketingu
  • Karel Kovář (Kovy) a Strach, smysl a motivace
  • Kryštof Kostroun o tom, jak rozvíjet kreativitu
  • Martin Klčo o tom, jak se dělá značka budoucího prezidenta
  • Michal Nýdrle a to, jak postavil prezidentskou kampaň Prezidentu Petru Pavlovi
  • Petr Hejduček, zakladatel Footshop.cz o budování osobního brandu
  • Martin Feix o své značce Girls Without Clothes
  • Petr Šuleř a jádro komunikační challenge
  • Erika Eliášívá a on-line podnikání

Můžeme vám poradit?

Informačně poradenské centrum VŠEM

Studijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!

Průvodci studiem na VŠEM

Přejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.