VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a reklama Ing. > Zaměření studia Marketingové strategie organizace

Zaměření studia Marketingové strategie organizace

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Marketingová strategie a plánování
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Měření firemní výkonnosti
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Team management
  • Společenský styk a obchodní etika
  • Budování značky
  • Sociální aspekty managementu
  • Interkulturní komunikace
  • Future cities
  • Integrovaná marketingová komunikační kampaň
  • Marketing na instagramu
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Personal Branding v praxi
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Sociální sítě a influencer marketing

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Docent Zuzák čerpal ze svých letitých zkušeností a z praxe. Na jeho předmět jsem se vždy těšila, výklad byl poutavý a i jsme se zasmáli. Děkuji."

více hodnocení

Marketingový specialista | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager