Zaměření studia Marketingové strategie organizace
Master of Science | MSc. | Ekonomika a management Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy. |
|
||
|
|
||
PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ
|
|
||
PROFILOVÉ PŘEDMĚTY
|
|||
Marketingový specialista | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager |
|||
PRAKTICKÉ APLIKACE
|
REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKYČerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM! Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění. "Jeden z nejlepších předmětů na VŠEM. Velmi efektivní, záživné a zajímavé přednášky. Velmi děkuji Dr. Mgr. Jiřímu Boháčkovi a budu se těšit na další shledání, ať už na VŠEM či jinde." |
||
Můžeme vám poradit? |
|||
Informačně poradenské centrum VŠEMStudijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!
|
|
||
|
Průvodci studiem na VŠEMPřejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.
|
||