VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a reklama MSc. > Zaměření studia Zákazník 4.0

Zaměření studia Zákazník 4.0

Master of Science | MSc. | Ekonomika a management

Není snad už dnes sporu o tom, že firma je tak úspěšná, jak si umí přečíst svého stávajícího či potenciálního zákazníka, ušít mu nabídku na míru, vybudovat s ním pevný vztah, přeměnit si ho nejen v partnera, ale dokonce i v advokáta svého businessu. To, co ovšem stále ještě vázne, je praktická realizace této vize. Odborníci na tuto oblast jsou v praxi potřeba - kdo jiný má firmy posunout a skutečný zákaznický přistup prosadit, než absolventi, kteří toto nastudují, procvičí a budou držet krok s nejmodernějším know-how?

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Řízení zákaznické zkušenosti
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Google Analytics
  • Mezinárodní marketing
  • Systémy řízení
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace
  • Studijní plán programu

Marketingový specialista | Web designer | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Sustainable entrepreneurship
  • Přeprava a zasilatelství
  • Obchodní řetězce jako součást maloobchodního sektoru
  • Investment decision making
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi
  • Obchodní dovednosti
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketing na instagramu
  • Web product placement
  • Google Analytics
  • Sociální sítě a influencer marketing

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Erika Eliášová a On-line podnikání
  • Peter Hajduček o Budování vlastního brandu a fashion obchodu "Footshop", který založil
  • Jiří Rostecký o tom, co brzdí růst podniků
  • Tomáš Vrbka na téma Jak postavit B2B prodejní systém pro globální úspěch
  • Otakar Petráček na téma Móda jako ekologická kategorie
  • Zolboo Chimedregzen o důležitosti Green Digital Skills
  • Lukáš Dvořák o marketingu a propagaci v umění
  • Ján Deák a Brandformance a jiné sprosťárny
  • Aneta Martinek, absolventka VŠEM a zakladatelka #HolkyzMarketingu
  • Jan Střecha a Rekola

Můžeme vám poradit?

Informačně poradenské centrum VŠEM

Studijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!

Průvodci studiem na VŠEM

Přejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.