Orientace na trhu
Teoreticko–praktická příprava pro orientaci a řešení podnikatelské a inovační problematiky v podnikatelské praxi a současném tržním prostředí.
Praktická aplikace Orientace na trhu orientována do oblasti reálného tržního prostředí, podnikatelských a inovačních nápadů ve vztahu k reálnému tržnímu prostředí.
Teoretická část není rozsáhlá a dává základní předpoklad pro úspěšné zvládnutí podnikatelské praxe.
Praktická část je situována do formy diskuze na výukových soustředěních a na odhalování vazeb v podnikatelském prostředí.
- Proč vlastně 97% procent nápadů – podnikatelských nápadů nejsou realizovány a jejich náklady se nevrátí?
- Inovace a podnikání v praxi je neustálá konfrontace tržního prostředí se schopnostmi každého, kdo chce uspět a je nutné se na to připravovat.
- Je to multidisciplína a je nutné ji takto chápat a proto získané znalosti a dovednosti z PA se prolínají obory od financí, marketingu až po management.
- Konfrontace vlastních řešení se skutečností a argumentační síla je to, co je potřeba řešit, co přinese efekt.