Tržní prostředí
Praktická příprava pro orientaci a řešení podnikatelské a inovační problematiky.
Praktická aplikace Tržní prostředí je orientována do oblasti reálného tržního prostředí, podnikatelských a inovačních nápadů ve vztahu k reálnému tržnímu prostředí.
Teoretická část dává základní předpoklad pro úspěšné zvládnutí podnikatelské praxe.
Praktická část je situována do formy výstupního projektu s přihlédnutím na racionalitu tržního potenciálu vlastních řešených nápadů.
- Proč vlastně 97% procent nápadů – inovací nejsou aplikovány v praxi?
- Inovace a podnikání v praxi je neustálá konfrontace tržního prostředí se schopnostmi každého, kdo chce uspět a je nutné se na to připravovat.
- Je to multidisciplína a je nutné ji takto chápat a proto získané znalosti a dovednosti z PA se prolínají obory od financí, marketingu až po management.
- Konfrontace vlastních řešení se skutečností a argumentační síla je to, co je potřeba řešit, co přinese efekt a na co je zaměřen výstup a cvičení.