Tvorba audiovizuálního díla
Díky této PA se naučíte, jak správně zpracovat vaše první audivizuální dílo. Se vším všudy a bez chyb!
Předmět se zabývá problematikou audiovizuální tvorby z hlediska marketingu a médií. Důraz je kladen na všechny fáze tvorby audiovizuálního materiálu jako reklamní spot, vlog, hraný či animovaný film. Pozornost je věnována základním nástrojům pro tvorbu videa, současným trendům v mediální sféře a schopnostem studenta kreativně přistupovat ke všem dílčím procesům tvorby audiovizuálního díla. Cílem předmětu je naučit studenta orientovat se ve světě audiovize a vytvořit předpoklady pro samostatnou tvorbu, zpracování a realizaci vlastního materiálu do komplexního audiovizuálního produktu.
- Teoretická východiska a vymezení pojmů. Preprodukce. Produkce. Postprodukce.
- Reklamní spot. Krátký film.
- Moderní přístupy a trendy. Audiovizuální tvorba.
- Technologické parametry a koncepční schémata. Technický scénář.
- Story-board. Lokalizace. Tvorba týmu.