Design inovací

Naučte se správně nastavovat a zavádět inovace.

Cílem předmětu Design inovací je pochopení a procvičení postupů používaných při tvorbě a zavádění inovací (produktu, procesu a byznys modelu). Obsah předmětu a používaných pomůcek vychází z metodiky Board of Innovation (Design inovací) a IDEO (Human centred design), která identifikuje klíčové fáze inovačního procesu v kombinaci s ekonomickým uplatněním (prototypizace, validace inovace). Výuka zahrnuje prezentaci jednotlivých inovačních postupů a jejich souběžné procvičování na příkladech inovací již realizovaných a vlastních inovací studentů (např. v rámci Akcelerátoru VŠEM).

  • Lean canvas. Identifikace základních prvků byznys plánu a jeho inovačnosti.
  • Business design. Vytváření inovačních strategií, identifikace neuspokojených potřeb klientů.
  • Design inovace. Jednotlivé fáze tvorby a zavádění inovací.
  • Human centred design. Specifická aplikace designu inovace.

Anna Kadeřábková

  •  Ředitelka výzkumné a poradenské organizace Centre for Innovation Studies.
  •  Členka Expertní skupiny pro evaluaci politik inovací a konkurenceschopnosti Evropské hospodářské komise OSN v Ženevě.

 

Karel Červený

  • Podnikatel ve firmě Talent Innovation s.r.o.
  • Trenér kreativity, kouč a konzultant managementu.

 

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Zajímavý předmět - jak obsahem, tak vedením výuky. Zapisujte!

Design inovací je pro mě něco, bez čeho se v budoucnu nikdo z nás neobejde.

Skvělé!