Marketingový výzkum
Naučte se správně připravit marketingový výzkum, který tvoří základ úspěchu.
Předmět Marketingový výzkum identifikuje roli marketingového výzkumu jako metodologii získávání, vyhodnocování a podkladu pro kvalifikované strategické rozhodnutí korporátních aj. manažerů, majitelů produkčních systémů a marketingových manažerů. Seznamuje s účelem, procesem a obsahem marketingového výzkumu jako specifické cesty získávání podstatných marketingových informací. Zabývá se možnostmi jejich získávání, zpracování a analýzy. Pomůže získat bližší představu o vhodnosti různých metod a osvojit si jejich základní podmínky a postupy. V rámci studia jsou řešeny praktické příklady výzkumných úloh.
- Smysl a proces marketingového výzkumu.
- Zdroje dat marketingového výzkumu a výběrová rozhodnutí.
- Metody získávání informací. Metodické možnosti, jak získávat sekundární data.
- Zpracování dat. Hlavní stádia zpracování dat. Nezbytnost editování dat.
- Analýza dat, interpretace a prezentace výsledků. Analýza sekundárních a primárních dat.