Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |

Mgr. Jiří Boháček, Dr.
Marketing I a II, Marketingový výzkum, Marketing inovací na webu, Marketingová strategie a plánování, Mezinárodní marketing, Reklama a marketingová komunikace, Praktický marketing pro malé firmy, Sociologie, Sociologie řízení, Spotřební chování, Web product placement
Absolvent katedry sociologie FF UK Praha, zaměření na strategický marketing, marketingový výzkum, sociologické teorie a textovou lingvistiku, Roku 1998 absolvoval doktorandské studium na katedře sociologie FF UK Praha
Publikační činnost
- Boháček, J. a kol. Výzvy marketingu v současné krizi. 1. vyd. Praha: Adart, 2013. 165 s. ISBN 978-80-904645-7-5.
- Čichovský, L., Boháček, J., Urban, J. Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi. 1. vydání. Praha, Adart, 2012. 196 s. ISBN 978-80-904645-3-7.
- Čichovský, L., Boháček, J. Nízkonákladová vícevrstevnatá marketingová komunikace – moderní trend v komunikaci. Sborník mezinárodní konference Ko-media. VŠFS Praha, s. 46-57.
- Čichovský, L., Boháček, J. Nízkonákladová virální komunikace s využitím Facebooku a Digest Newsletterů. Sborník mezinárodní konference Ko-media. VŠFS Praha, 2012. s. 84-94. ISBN 978-80-7408-067-8.
- Čichovský, L., Boháček, J. Nové trendy využití inovačních modelů pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity podniků. Sborník mezinárodní vědecké konference Trendy v podnikání 2012. Plzeň, 15.-16. 11. 2012, s. 46-56. ISBN 978-80-261-0100-0.
- Čichovský, L., Boháček, J. Innovative Types of Cooperation in Automotive Industry. International Conference “Trends in Economics and Management for the 21st Century”. Brno, 2012, s. 10.
- Čichovský, L., Boháček, J. Methodology of Calculation of Transaction and Relation Value of Innovation for Producer Value. Transactions of the Universities of Košice. Vol. 17, 1/2013. ISSN 1335-2334.
- Boháček, J. Vliv produktových inovací na inovativní image značek piva v České republice Ekonomické listy. VŠEM. Praha 2/2014. s.37-47. ISSN 1804-4166.
- Boháček, J. Spokojenost Čechů jako účastníků domácího cestovního ruchu. Ekonomické listy. VŠEM. Praha 2/2015. s.3-24. ISSN 1804-4166.
Pedagogická činnost
- VŠEM + Strategický marketing, Mezinárodní marketing, Marketingový výzkum, Sociologie řízení, Praktické aplikace
- VŠE + Marketing, Spotřební chování
- FF UK Praha + Sociologie a ideologie
Granty a členství
- IGA VŠEM, 2012 – Generátory výkonnosti českého průmyslu
- ESOMAR – člen od 2005 do 2010
Konference
- XIII. International Sociological Congress (1993)
- ESOMAR International Congress (2003)
- ESOMAR International Congress (2005)
- Škoda World Marketing Conference (2004-2008)
- Škoda World Dealer Conference (2004, 2005, 2007, 2008, 2010)
- Mezinárodní vědecká konference Ko-media, Praha (2012)
- Mezinárodní vědecká konference Trendy v podnikání, Plzeň (2012)
- Mezinárodní vědecká konference Trendy v ekonomice a managementu, Brno (2012)
- Mezinárodní vědecká konference, Košice (2013)