VŠEM > Informace VŠEM > Projekty VŠEM > Advertising night VŠEM

Advertising night VŠEM

Advertising night VŠEM 13. března!

Břetislav Stromko (Head of Business Intelligence Dáme jídlo a Co-Founder SYN v pohybu) a David Matoušek (Chief Marketing Officer, Slevomat) vám v rámci jedinečné Advertising night VŠEM představí svůj výběr těch nejlepších reklamních kampaní posledních pár měsíců z celého světa.

  • První Advertising night VŠEM proběhne 13.3.2019 od 19:00 hod. na VŠEM a je veřejnosti zdarma přístupná.
  • Přijďte se pobavit a načerpat znalosti a inspiraci pro vaše projekty. Neodejdete s prázdnou hlavou a ani žaludkem. To zaručujeme!
  • Večerem vás provedou dva skvělí lektoři VŠEM, o občerstvení se postarají partneři z Dáme jídlo, Slevomat a Liftago přispějí slevovými kupóny a díky VŠEM budete moci vyhrát 3x vstupenky na Marketing Festival 2019!

David Matoušek

Ostřílený markeťák se zkušenostmi z Googlu, LMC a Critea, který skvěle dovede propojit kreativu a data a zároveň to vše promítnout do online i offline kanálů. Na Vysoké škole ekonomie a managementu pak vedl kurzy strategického a mezinárodního marketingu. Aktuálně působí jako Chief Marketing Officer Slevomatu, jedné z nejvíce rostoucích ecommerce firem na českém trhu.

 

Břetislav Stromko

Ve světě marketingu a reklamy se pohybuje celou svou profesní kariéru. 5 let působil v agentuře OgilvyOne, dále v Socialbakers a nyní vede oddělení Business Intelligence v Dáme jídlo. Je také spoluzakladatelem české značky SYN v pohybu, vyrábějící designové sportovní oblečení. Setkat se s ním můžete rovněž na Vysoké škole ekonomie a managementu, kde již desátým rokem vyučuje marketingovou komunikaci a reklamní strategii.