VŠEM > Informace VŠEM > Projekty VŠEM > Advertising night VŠEM

Advertising night VŠEM

Advertising night VŠEM už 11. 12. 2025 od 17:30 hod.!

Nechte se vlákat do světa reklamy a marketingových strategií! Společně si během Advertising night ukážete nejpovedenější reklamní kampaně poslední doby z celého světa.

Večerem vás provedou Břetislav Stromko, lektor VŠEM a Digital Marketing Lead společnosti Albert Česká republika, David Matoušek, zkušený marketér a lektor VŠEM, a David Abraham, CMO z Grizly.

  • Přijďte si užít společný večer plný marketingu a světa reklamy!
  • Chybět nebude ani občerstvení, takže hladoví určitě odcházet nebudete.
  • Na akci je možný vstup pouze po předchozím přihlášení v SIS VŠEM/Přihlášení na prezentace/PA.

Břetislav Stromko

Ve světě marketingu a reklamy se pohybuje celou svou profesní kariéru. Působil na manažerských pozicích v OgilvyOne, Socialbakers nebo třeba v Dáme Jídlo. Teď pracuje jako Digital Lead ve společnosti Albert Česká republika. Je spoluzakladatelem české značky SYN v pohybu, která vyrábí designové sportovní oblečení. Setkat se s ním můžete rovněž na Vysoké škole ekonomie a managementu, kde vyučuje marketingovou komunikaci a reklamní strategii.

David Matoušek

Pracuje jako nezávislý marketingový konzultant. Velký výčet zkušeností z manažerských pozic v marketingu si odnesl ale i z dalších společností – Albert Česká republika, Slevomat, Košík.cz nebo LMC. Pracoval ale i v zahraničí! V německém Criteo nebo v centrále Google pro východní Evropu. I jeho můžete znát z Vysoké školy ekonomie a managementu z katedry marketingu. Vyučuje marketing na instagramu, marketing na sociálních sítích, strategický marketing a marketingovou komunikaci.

David Abraham

CMO značky Grizly, prodávající oříšky a zdravé potraviny na 7 evropských trzích. Marketér, který v CZC.cz stál u transformace značky a budování výrazného brandu "dvojek". Byl u mnoha oceňovaných kampaní, včetně těch, kde se využívalo jméno i maskot konkurence. Budoval také komunikaci věrnostního programu Můj Albert a stojí i za aktuální kampaní Košíku s historickými osobnostmi. Zároveň spoluzaložil značku nebe, zaměřenou na udržitelné spodní prádlo z bambusu, vyráběné kompletně v ČR. Řídí se tím, že průměrnost je jen čekání na smrt.