VŠEM > Informace VŠEM > Aktualita

Aktualita

Administrativní pracoviště VŠEM (IPC/SO)

19. 9. 2012 16:11 vytvořil: Lenka Tláskalová
V termínu 1.10. - 5.10.2012 bude Informačně poradenské centrum a Studijní oddělení z důvodu konání Administrativních zápisů 1. ročníků UZAVŘENO, respektive nebude přístupno v rámci standardní úřední doby. Potvrzené schůzky v rámci schválených žádostí (ISP, uznání zkoušek, mimořádné termíny administrativního zápisu) s administrativními pracovníky a závěrečný zkouškový termín ZZK (3.10.2012) zůstává v platnosti. Vzhledem k personálním změnám na studijním oddělení, a to v souvislosti se zdravotním stavem Ing. Pavlíny Vamberové, přebírá její kompetence Bc. Tereza Tóthová s tím, že s okamžitou platností do odvolání, dochází k prodloužení doby pro vyřizování dotazů na 7 – 10 dní, kdy u některých žádostí bude může být lhůta prodloužena dle náročnosti dané administrativy. Zároveň žádáme studenty, pro maximální využívání standardně dostupných informací (Průvodce administrací studia, Vnitřní předpisy, stránky VŠEM, Nařízení rektora VŠEM) pro vlastní dotazy. Děkujeme, že vzhledem k neočekávaným personálním změnám na VŠEM, ušetříte čas sobě i administrativním pracovníkům a dohledáte si potřebné informace samostatně, kdy nám dáte prostor pro vyřizování žádostí a zajištění bezproblémového zahájení akademického roku pro všechny studenty VŠEM a budoucí absolventy.

Jdi zpět