VŠEM > Informace VŠEM > Aktualita

Aktualita

Skill-Port VŠEM: Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii?

9. 3. 2021 16:54 vytvořil:

Přednáška v rámci cyklu Skill-Port VŠEM na téma Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii?

Libor Pelikán působí jako vedoucí marketingového oddělení WPJ, marketingový manažer Pece pod Sněžkou, zakládající člen Digitálních architektů, autor projektu Nejčr, marketingový analytik a stratég.

Během přednášky pana Pelikána vám bude představen byznys rámec STDC, který rozděluje zákazníky do čtyř fází nákupního procesu. Následně podle nich umožňuje přehledně vymýšlet a plánovat obsah, marketingové kanály a způsoby měření výsledků. STDC je superjednoduchý a v mnoha případech velmi funkční způsob, jak smysluplně řídit a vyhodnocovat celou marketingovou komunikaci firmy. Jedná se o přelomový byznys rámec, který v roce 2013 představil Avinash Kaushik, šéf analytiky Googlu.

Jdi zpět