Aktualita
Skill-Port VŠEM: Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii?
Přednáška v rámci cyklu Skill-Port VŠEM na téma Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii?
Libor Pelikán působí jako vedoucí marketingového oddělení WPJ, marketingový manažer Pece pod Sněžkou, zakládající člen Digitálních architektů, autor projektu Nejčr, marketingový analytik a stratég.
Během přednášky pana Pelikána vám bude představen byznys rámec STDC, který rozděluje zákazníky do čtyř fází nákupního procesu. Následně podle nich umožňuje přehledně vymýšlet a plánovat obsah, marketingové kanály a způsoby měření výsledků. STDC je superjednoduchý a v mnoha případech velmi funkční způsob, jak smysluplně řídit a vyhodnocovat celou marketingovou komunikaci firmy. Jedná se o přelomový byznys rámec, který v roce 2013 představil Avinash Kaushik, šéf analytiky Googlu.
- Termín: 17.03.2021, od 17:30 hod. prostřednictvím streamu na YouTube Studium VŠEM (přístupné i pro veřejnost).
- Za účast na akci a odevzdání písemného výstupu (esej/aplikační studie) je možné získat kredity za písemné práce.
- Téma práce: Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii.
- Přihlášení na akci není nutné, odevzdání písemné práce do 30 dnů od termínu konání prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Odevzdávárna písemných prací.