Aktualita
Workshop Jak ochočit zákazníky
Připravili jsme pro vás on-line workshop na téma Jak ochočit zákazníky.
Náš zákazník náš pán - ale nepřeválcoval už nás zákazník svými požadavky a představami? Lze vůbec ve všem vyhovět a nákladově to ustát? Pojďme se podívat, co se musí stát, aby si zákazník přestal vymýšlet, zaplatil, poděkoval a rád se vracel.
Náš zákazník náš pán - ale nepřeválcoval už nás zákazník svými požadavky a představami? Lze vůbec ve všem vyhovět a nákladově to ustát? Pojďme se podívat, co se musí stát, aby si zákazník přestal vymýšlet, zaplatil, poděkoval a rád se vracel.
Workshop se zaměří na tato témata:
- jak vypadá dnešní zákazník
- co vlastně zákazník chce a potřebuje
- jak nastavit svůj business ve prospěch zákazníka
- význam zákaznické zkušenosti a jak na ní založit konkurenční výhodu
- Termín: 09.03.2021 od 17:00 hod.
- Za účast na workshopu a odevzdání písemného výstupu (esej/aplikační studie) je možné získat kredity za písemné práce.
- Téma práce: Jak ochočit zákazníky
- Videokonference proběhne živě prostřednictvím youtube StudiumVŠEM a je zdarma přístupná veřejnosti.