VŠEM > Informace VŠEM > Aktualita

Aktualita

Workshop Jak ochočit zákazníky

3. 3. 2021 16:13 vytvořil: Markéta Čížková
Připravili jsme pro vás on-line workshop na téma Jak ochočit zákazníky.

Náš zákazník náš pán - ale nepřeválcoval už nás zákazník svými požadavky a představami? Lze vůbec ve všem vyhovět a nákladově to ustát? Pojďme se podívat, co se musí stát, aby si zákazník přestal vymýšlet, zaplatil, poděkoval a rád se vracel.

Workshop se zaměří na tato témata:
  • jak vypadá dnešní zákazník
  • co vlastně zákazník chce a potřebuje
  • jak nastavit svůj business ve prospěch zákazníka
  • význam zákaznické zkušenosti a jak na ní založit konkurenční výhodu
Zúčastněte se on-line workshopu na zajímavé téma, který povede zástupce katedry marketingu VŠEM, Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Termín: 09.03.2021 od 17:00 hod.
  • Za účast na workshopu a odevzdání písemného výstupu (esej/aplikační studie) je možné získat kredity za písemné práce.
  • Téma práce: Jak ochočit zákazníky
  • Videokonference proběhne živě prostřednictvím youtube StudiumVŠEM a je zdarma přístupná veřejnosti.

Jdi zpět