Čas čtení: 1 min.Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM působí jako poradní orgán v administrativních oblastech VŠEM. Členy Administrativní komise VŠEM jsou vedoucí rektorátu, Prorektor pro administraci a kontrolu studia a zástupce Informačně poradenského centra.
Činnost Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM (ADK VŠEM) umožňuje studentům podání odvolání proti rozhodnutí administrativních pracovišť VŠEM (IPC, technické oddělení, rektorát), která souvisí s průběhem, administrací nebo kontrolou studia.
Žádost studenta zaslaná prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Žádost/dotaz musí vždy obsahovat relevantní data, důvod (například vážné osobní či zdravotní důvody apod.) a zdůvodnění podání odvolání proti rozhodnutí administrativního pracoviště, kdy po registraci žádosti může být studentovi zasláno datum konání zasedání ADK VŠEM (pozvánka k jednání ADK VŠEM).
Při posuzování žádostí jsou za zohledňované činnosti studenta považovány též: docházka a účast na výukovém procesu, studijní výsledky a mimoškolní/studijní aktivity.
Členové Administrativní komise VŠEM
Bc. Tereza Vlášková
Členka Administrativní komise VŠEM
Prorektor pro administraci a kontrolu studia VŠEM
Absolventka Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, obor Hospodářská a kulturní studia.