VŠEM > Informace VŠEM > Pracoviště a katedry VŠEM > Orgány VŠEM > Administrativní komise VŠEM

Čas čtení: 1 min.Administrativní komise VŠEM

Administrativní komise VŠEM působí jako poradní orgán v administrativních oblastech VŠEM. Členy Administrativní komise VŠEM jsou vedoucí rektorátu, Prorektor pro administraci a kontrolu studia a zástupce Informačně poradenského centra.

Činnost Administrativní komise VŠEM

Administrativní komise VŠEM (ADK VŠEM) umožňuje studentům podání odvolání proti rozhodnutí administrativních pracovišť VŠEM (IPC, technické oddělení, rektorát), která souvisí s průběhem, administrací nebo kontrolou studia.

Žádost studenta zaslaná prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Žádost/dotaz musí vždy obsahovat relevantní data, důvod (například vážné osobní či zdravotní důvody apod.) a zdůvodnění podání odvolání proti rozhodnutí administrativního pracoviště, kdy po registraci žádosti může být studentovi zasláno datum konání zasedání ADK VŠEM (pozvánka k jednání ADK VŠEM).

Při posuzování žádostí jsou za zohledňované činnosti studenta považovány též: docházka a účast na výukovém procesu, studijní výsledky a mimoškolní/studijní aktivity.

Členové Administrativní komise VŠEM

< zpět

Bc. Tereza Vlášková

Bc. Tereza Vlášková

Členka Administrativní komise VŠEM

Prorektor pro administraci a kontrolu studia VŠEM

Absolventka Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, obor Hospodářská a kulturní studia.