Čas čtení: 1 min.Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM působí jako poradní orgán v administrativních oblastech VŠEM. Členy Administrativní komise VŠEM jsou Rektor, vedoucí rektorátu, Prorektor pro administraci a kontrolu studia.
Činnost Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM (ADK VŠEM) umožňuje studentům podání odvolání proti rozhodnutí administrativních pracovišť VŠEM (IPC, technické oddělení, rektorát), která souvisí s průběhem, administrací nebo kontrolou studia.
Žádost studenta zaslaná prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Žádost/dotaz musí vždy obsahovat relevantní data, důvod (například vážné osobní či zdravotní důvody apod.) a zdůvodnění podání odvolání proti rozhodnutí administrativního pracoviště, kdy po registraci žádosti může být studentovi zasláno datum konání zasedání ADK VŠEM (pozvánka k jednání ADK VŠEM).
Při posuzování žádostí jsou za zohledňované činnosti studenta považovány též: docházka a účast na výukovém procesu, studijní výsledky a mimoškolní/studijní aktivity.
Členové Administrativní komise VŠEM
![]() Ing. Michal ŠubrtPředseda Administrativní komise VŠEM Vedoucí rektorátu Více |
![]() doc. Ing. Daniel Šťastný, Ph.D.Člen Administrativní komise Rektor Více |
![]() Bc. Tereza VláškováČlenka Administrativní komise VŠEM Prorektor pro administraci a kontrolu studia Více |