VŠEM > Informace VŠEM > Aktuality SIS

Aktuality SIS

Úniková hra: Hrdina

27. 1. 2020 09:10 vytvořil: Markéta Čížková

Zúčastněte se únikové hry s názvem Hrdina, kterou pro Vás opět zorganizoval Váš spolužák Vladimír Křížek. Podaří se studentům VŠEM zachránit záhadný artefakt?

  • Kdy a kde: 1. února 2020 od 16:45 hod. v Escape Point na adrese Belgická 446/35, Praha 2 - Vinohrady.
  • Úniková hra je koncipována pro max. 6 osob a je pro studenty VŠEM zcela zdarma.
  • Přihlášení na akci prostřednictvím SIS VŠEM/Přihlášení na prezentace/PA bude spuštěno v pátek 17.01.2020 od 17:00 hod.

Pratické aplikace v anglickém jazyce

22. 1. 2020 13:33 vytvořil: Kateřina Vykydalová

Využijte možnost procvičit si znalost anglického jazyka a zároveň získejte kredity v rámci praktických aplikací:

  • Byla zveřejněna nová praktická aplikace v anglickém jazyce Business Economics II. Přihlašování je možné od dnešních 14:00 hod. a to prostřednictvím SIS VŠEM/Přihlášení na prezentace/PA.
  • Stále je možné přihlášení na anglické PA European Economic Integration či Managerial Economics.
  • Podrobné informace k praktickým aplikacím v AJ, viz Studijní předměty v anglickém jazyce.

Kapacita vedení BP

20. 1. 2020 11:02 vytvořil: Michal Šubrt

Vzhledem k častým dotazům zveřejňujeme seznam akademických pracovníků, kteří mají k dni 20.1.2020 volnou kapacitu pro vedení BP s termínem obhajoby červen 2020 (odevzdání zadání do 1.2.2020).

  • Ing. Lukáš Blažek (katedra managementu)
  • doc. Ing. Marie Bohatá, CSc. (katedra podnikové ekonomiky)
  • Ph.D., RNDr. Ing. Jiří Dobrylovský, Ph.D. (katedra ekonomie)
  • prof. PhDr. Ing. Lenka Hajerová-Müllerová, Ph.D., MPH (katedra lidských zdrojů)
  • JUDr. Věra Hrouzková (katedra podnikové ekonomiky)
  • Ing. Václav Hýbler, MBA (katedra lidských zdrojů)
  • PhDr. Gabriela Ježková Petrů (katedra lidských zdrojů)
  • Ing. Pavel Kovařík (katedra podnikové ekonomiky)
  • doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc. (katedra marketingu)
  • PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D. (katedra lidských zdrojů)
  • JUDr. Cyril Svoboda, Ph.D. (katedra podnikové ekonomiky)
  • Mgr. Ing. Jiří Tobíšek (katedra ekonomie)
  • prof. Ing. Milan Žák, CSc. (katedra ekonomie)

#DATAMAZE: TY JSI OBSAH

16. 1. 2020 15:30 vytvořil: Markéta Čížková

Chcete se dozvědět více o socíálních sítích, cílené reklamě a osobních údajích? Zúčastněte se vzdělávacího programu #DATAMAZE: TY JSI OBSAH, který pro své spolužáky zprostředkovala studentka Adéla Rohová. Tento program je součástí projektu #DATAMAZE – Datové bludiště, který můžete navštívit v Centru současného umění DOX.

Praktické aplikace trimestr Leden 2020

12. 1. 2020 22:07 vytvořil: Tereza Vlášková

Byly zveřejněny Praktické aplikace - Odborné semináře (Bc/Ing) pro trimestr Leden 2020, viz Anotace Odborné semináře

Skill-Port VŠEM: Marketing je pro mě víc než jen práce

10. 1. 2020 09:30 vytvořil: Markéta Čížková

Přednáška v rámci cyklu Skill-Port VŠEM na téma Marketing je pro mě víc než jen práce.

Denisa Žideková vystudovala VŠE v Praze se zaměřením na marketing. Už při bakalářském studiu začala pracovat v GSK jako marketing trainee, kde si uvědomila že marketing je její vášní a chce se mu věnovat i do budoucna. Po dokončení školy přešla do KMV (Mattoni), kde měla na starost značky Aquila, Fruttimo a Veritea. Momentálně pracuje v Brand marketingu Marsu, kde se stará o Orbit kampaně a značku Skittles pro centrální Evropu. Kromě práce každý měsíc organizuje marketingové workshopy pro Femme Palette, networkingovou platformu v Praze.

Přijďte si poslechnout, jak si slečna Žideková našla svou cestu k marketingu a jaké to je pracovat v globální i lokální firmě. Dozvíte se také, jak efektivně plánovat mediální podporu pro FMCG sektor a co musí mediální brief obsahovat, jakou důležitost mají jednotlivé kanály pro značku a jak si správně nastavit materiální KPI. Nedílnou součástí přednášky bude i popis všech částí, které musí být součástí strategie značky, od analýzy trhu až po vyčíslení.

Termíny zveřejnění praktických aplikací

9. 1. 2020 09:19 vytvořil: Michal Šubrt

Vzhledem k častým dotazů informujeme, že praktické aplikace v českém jazyce pro trimestr Leden 2020 budou zveřejněny nejpozději dne 15.1.2020 a to včetně termínů a bližších pokynů pro přihlášení. Doposud je možné přihlašování na semináře v anglickém jazyce.

Skill-Port VŠEM: Studenti pro bezpečné silnice - projekt Moje vize nula

8. 1. 2020 11:55 vytvořil: Michal Šubrt

Přednáška cyklu Skill-Port VŠEM ve spolupráci s projektem Studenti pro bezpečné silnice – Moje vize nula. Tématem vás provedou Mgr. Markéta Novotná (metodik dopravní výchovy) a Tomáš Lindner (manažer projektu).

Projekt Moje vize nula má za cíl aktivizovat mladé lidi ke zlepšení stavu dopravní nehodovosti v České republice.
Zjistíte aktuální informace o problematice dopravní bezpečnosti v ČR a uvidíte konkrétní ukázky kampaní a projektů zaměřených na prevenci dopravní bezpečnosti.
Dozvíte se více o soutěži projektů s cenou až ve výši 50.000 Kč. V případě umístění mezi pěti oceněnými získáte též kredity do písemných výstupů na VŠEM v rámci zápočtové práce.

Praktické aplikace v AJ

6. 1. 2020 14:17 vytvořil: Kateřina Vykydalová

Byly zveřejněny praktické aplikace v anglickém jazyce - Economic and Social Innovations, Human Resources, Managerial Economics. Podrobné informace k praktickým aplikacím, viz Studijní předměty v anglickém jazyce, PA obecné informace. Přihlášení na tyto PA je možné prostřednictvím SIS VŠEM/Přihlášení na prezentace/PA a to od 7.1.2020 12:00 hod.

Hosté VŠEM s Bohumilem Kartousem

2. 1. 2020 09:06 vytvořil: Tereza Vlášková

Přednáška v rámci cyklu Hosté VŠEM na téma "No Future: Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality?"

Přednášku povede Bohumil Kartous, profesionální provokatér společenské diskuse. Spolupracuje s think-tankem EDUin, spoluvytváří deník Britské listy, podílí se na vzdělávacích programech centra současného umění DOX, pomáhá rozvíjet studijní programy VŠEM. Mluvčí Českých elfů, skupiny mapující dezinformační scénu v ČR.

Všimli jste si, jak se za posledních 20 let změnil svět? Současné děti vstupují do světa, který je diametrálně odlišný od toho, co v dětství zažili jejich rodiče (a učitelé). A musejí se vyrovnávat s problémy a výzvami, které jejich rodiče neznali. Jejich rodiče totiž sami těžce zápasí s faktem, že digitální dimenze obrátila jejich představy o životě naruby. A v této situaci vlastní nejistoty a často marné snahy pochopit, o co vlastně v nové a stále se měnící realitě kráčí, mají vychovávat a vzdělávat děti pro budoucnost. K čemu mají své děti vést? A dělají to? Co je třeba k tomu, aby jejich děti nebyly jen datovými dojnicemi, pasivními konzumenty cukrů a kybercukrů?