Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

Mgr. Jiří Boháček, Dr.

Mgr. Jiří Boháček, Dr.

Marketing I a II, Marketingový výzkum, Marketing inovací na webu, Marketingová strategie a plánování, Mezinárodní marketing, Reklama a marketingová komunikace, Praktický marketing pro malé firmy, Sociologie, Sociologie řízení, Spotřební chování, Web product placement

Více
Ing. Bohuslav Bohuněk

Ing. Bohuslav Bohuněk

Public Relations, Public Relations II

Více
Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Digitální marketing, Management, Marketing, Marketingová komunikace, Nová média, Projektové řízení, Projektový management

Více
Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

hodnocení písemných výstupů

Více
Ing. Lucie Černá

Ing. Lucie Černá

Praktické aplikace

Více
Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBA

Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBA

Obchodní strategie

Více
Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Vedení závěrečných prací

Více
Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D.

Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D.

Média a reklamní prostředí

Více
Ing. Vítězslav Klement, MBA

Ing. Vítězslav Klement, MBA

Tvorba webu

Více
PhDr. Petr Kopáček

PhDr. Petr Kopáček

Dobročinné aktivity firem aneb jak dělat to co má opravdu smysl, Komunikace a komunikační dovednosti, Politologie a mezinárodní vztahy, Prezentace a komunikace v praxi,

Více
doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.

Základy marketingu, Marketing, Trh a spotřeba, Spotřební chování

Více
Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.

Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.

Marketing I a II, Marketing inovací na webu, Marketing lidských zdrojů, Marketingová komunikace, Média a reklamní prostředí, Reklama a marketingová komunikace, Spotřební chování, Trh a spotřeba

Více
Ing. Martin Liška, MBA

Ing. Martin Liška, MBA

Praktické aplikace

Více
Mgr. David Matoušek, MBA

Mgr. David Matoušek, MBA

Digitální marketing, Marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na instagramu, Marketing na sociálních sítích, Marketingová komunikace, Nová média, Praktický marketing pro malé firmy

Více
Mgr. Radka Mikulíková

Mgr. Radka Mikulíková

TikTok workshop, Sociální sítě a influencer marketing

Více
Ing. Lenka Anna Moravec

Ing. Lenka Anna Moravec

Praktické aplikace, Google Analytics, Digitální marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na sociálních sítích, Reklamní strategie, Umělá inteligence v praxi, Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě

Více
Mgr. Ivan Rokošný, Ph.D.

Mgr. Ivan Rokošný, Ph.D.

Audiovizuální tvorba, Dějiny filmu a audiovize, Scénáristika a dramaturgie, Tvorba audiovizuálního díla, Praktické aplikace

Více
Ing. Monika Ryšavá

Ing. Monika Ryšavá

Praktické aplikace, Marketing, "Marketingový plán, tvorba a jeho využití v praxi"

Více
Petr Ryšavý

Petr Ryšavý

Praktické aplikace

Více
Ing. Břetislav Stromko, MBA

Ing. Břetislav Stromko, MBA

Data-driven Marketing, Integrovaná marketingová komunikační kampaň, Marketingová strategie a plánování, Reklama a marketingová komunikace, Reklamní strategie, Reklamní strategie a plánování

Více
doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.

doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.

Reklama a marketing ve sportu, Sportovní management, Sportovní marketing

Více
Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.

Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.

Marketing, Strategický marketing, Řízení obchodního týmu, Řízení vztahů se zákazníky, Personal Branding v praxi, Strategický marketing, Web product placement

Více
Bc. Margareta Vojtková

Bc. Margareta Vojtková

Masová a mediální komunikace

Více
PhDr. Josef Voráček, Ph.D.

PhDr. Josef Voráček, Ph.D.

Reklama a marketing ve sportu, Sportovní management

Více