Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
![]() Mgr. Jiří Boháček, Dr.Marketing I a II, Marketingový výzkum, Mezinárodní marketing, Reklama a marketingová komunikace |
![]() Ing. Bohuslav BohuněkPublic Relations Více |
![]() Ing. Monika Březinová, Ph.D.Projektové řízení, Projektový management Více |
![]() Ing. Jitka Burešová, Ph.D.hodnocení písemných výstupů Více |
![]() Ing. Helena CetlováMasová a mediální komunikace Více |
Ing. Lucie ČernáPraktické aplikace Více |
![]() Ing. Pavel Čejka, PhD, MRes, MBAObchodní strategie Více |
![]() Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.Vedení závěrečných prací Více |
![]() Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D.Média a reklamní prostředí Více |
PhDr. Petr KopáčekPolitologie a mezinárodní vztahy Více |
![]() doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.Základy marketingu, Marketing, Trh a spotřeba, Spotřební chování Více |
![]() Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.Marketing I a II, Marketingová komunikace, Reklama a marketingová komunikace,Spotřební chování, Trh a spotřeba Více |
![]() doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.Economic and Social Innovations, Marketing, Média a reklamní prostředí, Nová média, Marketingový výzkum, Strategický marketing, Google Analytics, Marketing of web innovations, Marketing inovací na webu Více |
![]() Ing. Martin Liška, MBAPraktické aplikace Více |
![]() Ing. Peter Matisko, Ph.D.Google Analytics, Marketingová strategie a plánování, Nová média Více |
![]() Mgr. David Matoušek, MBAMarketing na instagramu, Marketing na sociálních sítích Více |
![]() Mgr. Radka MikulíkováTikTok workshop, Sociální sítě a influencer marketing Více |
![]() Ing. Lenka Anna MoravecPraktické aplikace, Google Analytics, Digitální marketing, Marketing inovací na webu Více |
![]() Ing. Martin PtáčníkPraktické aplikace Více |
![]() Mgr. Ivan Rokošný, Ph.D.Praktické aplikace Více |
![]() Ing. Monika RyšaváPraktické aplikace, Marketing Více |
![]() Petr RyšavýPraktické aplikace Více |
![]() Ing. Břetislav Stromko, MBAReklama a marketingová komunikace, Reklamní strategie, Reklamní strategie a plánování Více |
![]() doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.Sportovní marketing Více |
![]() Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.Marketing, Strategický marketing, Web product placement, Řízení vztahů se zákazníky, Personal Branding v praxi Více |
![]() Bc. Margareta VojtkováMasová a mediální komunikace Více |
![]() PhDr. Josef Voráček, Ph.D.Reklama a marketing ve sportu Více |