Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Mgr. Jiří Boháček, Dr.Marketing I a II, Marketingový výzkum, Marketing inovací na webu, Marketingová strategie a plánování, Mezinárodní marketing, Reklama a marketingová komunikace, Praktický marketing pro malé firmy, Sociologie, Sociologie řízení, Spotřební chování, Web product placement Více |
Ing. Bohuslav BohuněkPublic Relations, Public Relations II Více |
Jan BrejchaPraktické aplikace Více |
Ing. Monika Březinová, Ph.D.Digitální marketing, Management, Marketing, Marketingová komunikace, Nová média, Projektové řízení, Projektový management Více |
Ing. Jitka Burešová, Ph.D.hodnocení písemných výstupů Více |
Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBAObchodní strategie Více |
Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.Vedení závěrečných prací Více |
Mgr. Bohumil Kartous, Ph.D.Média a reklamní prostředí Více |
Ing. Vítězslav Klement, MBATvorba webu Více |
PhDr. Petr KopáčekDobročinné aktivity firem aneb jak dělat to co má opravdu smysl, Komunikace a komunikační dovednosti, Politologie a mezinárodní vztahy, Prezentace a komunikace v praxi, Více |
doc. Ing. Jan Koudelka, CSc.Základy marketingu, Marketing, Trh a spotřeba, Spotřební chování Více |
Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.Marketing I a II, Marketing inovací na webu, Marketing lidských zdrojů, Marketingová komunikace, Média a reklamní prostředí, Reklama a marketingová komunikace, Spotřební chování, Trh a spotřeba Více |
Ing. Martin Liška, MBAPraktické aplikace Více |
Mgr. David Matoušek, MBADigitální marketing, Marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na instagramu, Marketing na sociálních sítích, Marketingová komunikace, Nová média, Praktický marketing pro malé firmy Více |
Mgr. Radka MikulíkováTikTok workshop, Sociální sítě a influencer marketing Více |
Ing. Lenka Anna MoravecPraktické aplikace, Google Analytics, Digitální marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na sociálních sítích, Reklamní strategie, Umělá inteligence v praxi, Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě Více |
Mgr. Ivan Rokošný, Ph.D.Audiovizuální tvorba, Dějiny filmu a audiovize, Scénáristika a dramaturgie, Tvorba audiovizuálního díla, Praktické aplikace Více |
Ing. Monika RyšaváPraktické aplikace, Marketing, "Marketingový plán, tvorba a jeho využití v praxi" Více |
Petr RyšavýPraktické aplikace Více |
David ShorfPraktické aplikace Více |
Ing. Břetislav Stromko, MBAData-driven Marketing, Integrovaná marketingová komunikační kampaň, Marketingová strategie a plánování, Reklama a marketingová komunikace, Reklamní strategie, Reklamní strategie a plánování Více |
doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.Reklama a marketing ve sportu, Sportovní management, Sportovní marketing Více |
Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.Marketing, Strategický marketing, Řízení obchodního týmu, Řízení vztahů se zákazníky, Personal Branding v praxi, Strategický marketing, Web product placement Více |
Bc. Margareta VojtkováMasová a mediální komunikace Více |
PhDr. Josef Voráček, Ph.D.Reklama a marketing ve sportu, Sportovní management Více |