Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Monika Ryšavá

Ing. Monika Ryšavá

Praktické aplikace, Marketing, "Marketingový plán, tvorba a jeho využití v praxi"

Absolventka VŠE Praha, inženýrské studium na Fakultě podnikohospodářské. Více než patnáctiletá praxe v oblasti brand a strategického marketingu v nadnárodních firmách Nestlé, SCA Hygiene Products, Colgate Palmolive, Lactalis – Mlékárna Kunín, Albert – Ahold. Marketing manager pro značky Granko, Nugeta, Nestlé Grand Chocolate, Libresse, Libero, Zewa, Hills Pet Nutrition, Kunín, Nature Promise, Fresh Bistro. Také si otevřela vlastní podnik – kavárnu Fejeton, kterou provozovala více jak 3 roky.

Nyní pracuje jako ředitelka Odboru Médií a Marketingu v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky.

Pedagogická činnost

  • VŠE Praha, katedra marketingu předmětu Brand product marketing
  • CEDUK, Marketing I, Marketing II
  • VŠEM Praha, Praktické aplikace, Marketing

Publikační činnost

  • RYŠAVÁ, M., ŠTĚDROŇ B., Mezinárodní marketing a informační technologie, Praha, Wolteres Kluwer, 2011

Konference

  • Innovation process, Paris, France
  • Insight 1, Insight 2 – Paris, France
  • Global Artwork Process optimization session – Colgate-Palmolive - New Jersey USA
  • Maestro Composer training class for AW manager – Colgate-Palmolive - New York, USA
  • Global project team member – Hills ́ Pet - Topeka, USA
  • Packaging Artwork training – Hills ́Pet, Topeka USA
  • Marketing academicals Conferences CZ, SK
  • Marketing and environmental protection - SCA Hygiene Products,- SCA Sweden Gotheborg
  • Confectionery Business Seminar - Nestle International Training Centre - Nestle, UK