Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Mgr. David Matoušek, MBA

Mgr. David Matoušek, MBA

Marketing na instagramu, Marketing na sociálních sítích

David Matoušek absolvoval magisterské studium na Univerzitě Hradec Králové a následně studium MBA se zaměřením na mezinárodní obchod a marketing na National Sun Yat-sen University na Taiwanu. Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing, působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz – jednoho z největších e-commerce portálů u nás.

Publikační činnost

  • MATOUŠEK, D. Marketing of a Foreign Automotive Brand: The Case of Skoda in Taiwan: Evaluation of a Marketing Strategy with a Focus on Consumer Culture Theory and Country of Origin Effects. VDM Verlag, Berlin, 2009. ISBN: 363916234X