Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Mgr. David Matoušek, MBA

Mgr. David Matoušek, MBA

Digitální marketing, Marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na instagramu, Marketing na sociálních sítích, Marketingová komunikace, Nová média, Praktický marketing pro malé firmy

David Matoušek absolvoval magisterské studium na Univerzitě Hradec Králové a následně studium MBA se zaměřením na mezinárodní obchod a marketing na National Sun Yat-sen University na Taiwanu. Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing, působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz – jednoho z největších e-commerce portálů u nás.

Publikační činnost

  • MATOUŠEK, D. Marketing of a Foreign Automotive Brand: The Case of Skoda in Taiwan: Evaluation of a Marketing Strategy with a Focus on Consumer Culture Theory and Country of Origin Effects. VDM Verlag, Berlin, 2009. ISBN: 363916234X