Lidé z praxe

Odborníci z praxe jsou významně zastoupeni na všech katedrách. Studenti se nimi setkávají nejen v rámci výuky, ale též při prezentacích písemných prací či zpracování závěrečných prací. Sdílení osobních zkušeností z praxe je nenahraditelnou součástí studia na VŠEM.

Jaké odborníky z praxe mohou studenti na VŠEM poznat?

< zpět

Tereza Šimečková

Tereza Šimečková

Od roku 2001 ředitelka a předsedkyně představenstva výzkumné agentury Nielsen Admosphere (dříve Mediaresearch).

Společně s několika kolegy vybudovala „full-service“ výzkumnou agenturu realizující nejen marketingové výzkumy (kvantitativní, kvalitativní) a monitoring reklamy, ale zejména elektronická (peoplemetrová) měření sledovanosti televize v České republice, v Bulharsku a v Arménii.

Mediálnímu a marketingovému výzkumu se věnuje od roku 1991, pracovala ve výzkumných agenturách STEM, AISA (nyní Kantar TNS CZ), AISA Media (nyní Median).

Specializuje se na elektronická měření (včetně měření na digitálních platformách vč internetu), panelové výzkumy, kvantitativní výzkumy a nástroje na zpracování dat z výzkumů či měření.

V předsednictvu sdružení výzkumných agentur SIMAR v období 2014-2016.