Marketing a marketingové strategie MBA
Profesní program Master of Business Administration | MBA | Marketing je oblast procházející permanentními změnami. Cílové skupiny a jejich potřeby lze dnes definovat nástroji psychografie, komunikaci s cílovou skupinou je možné vést stále nově vznikajícími informačními kanály, měnící se návyky chování v digitálním prostoru snižují dopad dříve funkčních komunikátů a dává vzniknout novým. MArketing v digitální éře je skutečný surfing a neustálé hledání správné vlny. U nás se v tom zdokonalíte na MBA úrovni. |
|
||
STUDIJNÍ PŘEDMĚTY
|
REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKYČerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM! Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění. "Jeden z nejzajímavějších předmětů mého studia. Dobře vysvětlená látka a skvělý interaktivní přednes." |
||
|
|
||
Marketingový specialista | Marketingový specialista | Správce marketingových kampaní a výzkumů | Marketingový manager | Správce kontaktů s médii | Event manažer |
|||
absolventů je rádo, že studium na VŠEM úspěšně absolvovalo. |
absolventů uvedlo, že absolutorium na VŠEM bude mít pozitivní vliv na jejich kariéru. |
||
absolventů pomohlo/pomůže absolutorium zvýšit finanční ohodnocení v zaměstnání. |
absolventů by znovu zahájilo studium na VŠEM. |
||