Archív studentských soutěží VŠEM jejichž cílem je podpořit a rozvinout tvůrčí schopnosti studentů jak v
aktivitách souvisejících se studiem, tak mimoškolních aktivitách. Každý
trimestr VŠEM vyhlašuje studentskou soutěž, jejíž výherce či výherci
obdrží ceny dle vlastního výběru v podobě letenek, vstupenek, publikací
v E-shopu VŠEM.
TRUST by Danone
TRUST je mezinárodní manažerská hra, která je určena pro studenty z
VŠ/VOŠ. Hlavním cílem je uvést studenty do reálné životní situace s
mnoha aspekty budoucího zaměstnání. Úkolem jednotlivých týmů je
vymyslet tříletou strategii a obchodní cíle společnosti Danone a
prezentovat ji před vrcholovým managementem.
- Účast pětičlenných studentských týmů (účast studentů VŠEM v rámci Praktických aplikací)
- Uzávěrka přihlášek do 31.1.2009
- Národní finále 14.2.2009 (obhájení a prezentace strategie v AJ)
- Mezinárodní finále v Paříži za účasti 12 týmů z celého světa (firma Danone hradí veškeré náklady spojené s pobytem)
- Základní informace a pravidla soutěže
Nová budova VŠEM
Na základě rozhodnutí Akademické rady VŠEM dojde od 1.1.2009 ke
změně výukových a administrativních prostor Vysoké školy ekonomie a
managementu. Poznáte dle fotografie (studentská soutěž o vstupenky), kde
bude v Praze nové sídlo Vysoké školy ekonomie a managementu?
Reklamní kampaň VŠEM
V rámci příprav reklamní kampaně VŠEM
pro akademický rok 2008/2009 bychom Vám chtěli nabídnout účast, a to v
podobě reprezentace školy „jako jedna z tváří VŠEM“. Přihlášku do
castingu zasílejte prostřednictvím „Kontaktního formuláře“ nejpozději
do 31.10.2008 (součástí přihlášky musí být barevná portrétová
fotografie).
Ideální banka 21. století
Poštovní spořitelna ve spolupráci s partnery vyhlásila soutěž o
zpracování písemné práce na téma: "ideální banka 21. století aneb o
vzájemné komunikaci banky a klienta". Práce jsou hodnoceny ve dvou
kategoriích - nejlepší práce a nejlepší nápad.
Fotografie "Za plotem"
Studentské fotografie na téma "Za plotem" (student zasílá maximálně 3
fotografie v rozlišení 1600x1200 bodů (2Mpx)). Minimální počet
účastníků pro vyhodnocení soutěže je 5 studentů.
- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)
- Termín konání (1.4. - 30.6.2008)
- Výsledky 1. místo - neuděleno / 2. místo - Vladimír Hradil (PKLZ 1) / 3. místo - Pavla Novotná (PPE 2)
- Vítězné fotografie
Fotografie "Jeden svět"
Studentské fotografie na téma "Jeden svět" (student zasílá maximálně 3
fotografie v rozlišení 1600x1200 bodů (2Mpx) prostřednictvím Studijního
formuláře/Informačně poradenské centrum/Mimoškolní aktivity). Minimální
počet účastníků pro vyhodnocení soutěže je 5 studentů.
- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)
- Termín konání (1.6. - 31.8.2010)
- Výherci: 1. místo: Bambas Jan (KLZ 01)/01/ 2. místo: neuděleno/ 3. místo: Drechsler Luboš (KLZ 10)/03, Šmídová Věra (KLZ 06)/02, Zímová Petra (PKLZ 2)/02
Opičí efekt
Studentská soutěž v investování do akciového trhu. Ve spolupráci s
partnerem budou studenti v demo aplikaci soutěžit o nejlepší zhodnocení
vstupního kapitálu. Současně se studenty bude investovat i „opice“ (v
parafrázi na známý příběh o opici, která házením šipek do burzovní
stránky novin rozhodovala o investicích a nevedla si špatně). „Opici“
bude zastupovat člen lektorského sboru VŠEM.
Google Man
Studenti navrhují kampaň propagující VŠEM v systému Google AdWords.
Všichni studenti obdrží stejnou vstupní částku (budget) a bude jen na
nich, jak reklamu nastaví a jaká zvolí klíčová slova a reklamní texty.
Vítězem bude student (tým), jehož reklama bude mít největší počet
prokliků, kdy sekundárním efektem bude zvýšení návštěvnosti stránek
školy.
Reklama VŠEM
Návrh komplexní reklamní kampaně VŠEM prostřednictvím studentských týmů
(slogan, nosné téma, výběr médií, stanovení rozpočtu). Projekty reklamní
kampaně budou představeny jednotlivými týmy v rámci prezentací (komise
složená ze studentů a odborníků na reklamu).
- Ceny (1. místo - 10.000 Kč / 2. místo - 6.000 Kč / 3. místo - 3.000 Kč)
Slogan VŠEM
Soutěž o nejlepší propagační nebo reklamní slogan pro VŠEM. Návrhy nového sloganu (student zasílá maximálně 3 soutěžní návrhy)
zasílejte prostřednictvím Studijního formuláře/Informačně poradenské centrum/Mimoškolní aktivity.
- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)