Archiv studentských soutěží VŠEM
Archív studentských soutěží VŠEM jejichž cílem je podpořit a rozvinout tvůrčí schopnosti studentů jak v
aktivitách souvisejících se studiem, tak mimoškolních aktivitách. Každý
trimestr VŠEM vyhlašuje studentskou soutěž, jejíž výherce či výherci
obdrží ceny dle vlastního výběru v podobě letenek, vstupenek, publikací
v E-shopu VŠEM.
TRUST by Danone
TRUST je mezinárodní manažerská hra, která je určena pro studenty z
VŠ/VOŠ. Hlavním cílem je uvést studenty do reálné životní situace s
mnoha aspekty budoucího zaměstnání. Úkolem jednotlivých týmů je
vymyslet tříletou strategii a obchodní cíle společnosti Danone a
prezentovat ji před vrcholovým managementem.
Nová budova VŠEM
Ideální banka 21. století
Poštovní spořitelna ve spolupráci s partnery vyhlásila soutěž o
zpracování písemné práce na téma: "ideální banka 21. století aneb o
vzájemné komunikaci banky a klienta". Práce jsou hodnoceny ve dvou
kategoriích - nejlepší práce a nejlepší nápad.
Slogan VŠEM
Soutěž o nejlepší propagační nebo reklamní slogan pro VŠEM. Návrhy nového sloganu (student zasílá maximálně 3 soutěžní návrhy)
zasílejte prostřednictvím Studijního formuláře/Informačně poradenské centrum/Mimoškolní aktivity.
TRUST by Danone
TRUST je mezinárodní manažerská hra, která je určena pro studenty z
VŠ/VOŠ. Hlavním cílem je uvést studenty do reálné životní situace s
mnoha aspekty budoucího zaměstnání. Úkolem jednotlivých týmů je
vymyslet tříletou strategii a obchodní cíle společnosti Danone a
prezentovat ji před vrcholovým managementem. - Účast pětičlenných studentských týmů (účast studentů VŠEM v rámci Praktických aplikací)
- Uzávěrka přihlášek do 31.1.2009
- Národní finále 14.2.2009 (obhájení a prezentace strategie v AJ)
- Mezinárodní finále v Paříži za účasti 12 týmů z celého světa (firma Danone hradí veškeré náklady spojené s pobytem)
- Základní informace a pravidla soutěže
Nová budova VŠEM
Na základě rozhodnutí Akademické rady VŠEM dojde od 1.1.2009 ke
změně výukových a administrativních prostor Vysoké školy ekonomie a
managementu. Poznáte dle fotografie (studentská soutěž o vstupenky), kde
bude v Praze nové sídlo Vysoké školy ekonomie a managementu?
Reklamní kampaň VŠEM
V rámci příprav reklamní kampaně VŠEM
pro akademický rok 2008/2009 bychom Vám chtěli nabídnout účast, a to v
podobě reprezentace školy „jako jedna z tváří VŠEM“. Přihlášku do
castingu zasílejte prostřednictvím „Kontaktního formuláře“ nejpozději
do 31.10.2008 (součástí přihlášky musí být barevná portrétová
fotografie).
Ideální banka 21. století
Poštovní spořitelna ve spolupráci s partnery vyhlásila soutěž o
zpracování písemné práce na téma: "ideální banka 21. století aneb o
vzájemné komunikaci banky a klienta". Práce jsou hodnoceny ve dvou
kategoriích - nejlepší práce a nejlepší nápad.- Ceny (Vítěz získá v obou kategoriích účet u Poštovní spořitelny s částkou 20.000,- Kč)
- Termín konání (1.9. - 31.10.2008)
- Základní informace a pravidla soutěže
Fotografie "Za plotem"
Studentské fotografie na téma "Za plotem" (student zasílá maximálně 3 fotografie v rozlišení 1600x1200 bodů (2Mpx)). Minimální počet účastníků pro vyhodnocení soutěže je 5 studentů.- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)
- Termín konání (1.4. - 30.6.2008)
- Výsledky 1. místo - neuděleno / 2. místo - Vladimír Hradil (PKLZ 1) / 3. místo - Pavla Novotná (PPE 2)
- Vítězné fotografie
Fotografie "Jeden svět"
Studentské fotografie na téma "Jeden svět" (student zasílá maximálně 3 fotografie v rozlišení 1600x1200 bodů (2Mpx) prostřednictvím Studijního formuláře/Informačně poradenské centrum/Mimoškolní aktivity). Minimální počet účastníků pro vyhodnocení soutěže je 5 studentů.- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)
- Termín konání (1.6. - 31.8.2010)
- Výherci: 1. místo: Bambas Jan (KLZ 01)/01/ 2. místo: neuděleno/ 3. místo: Drechsler Luboš (KLZ 10)/03, Šmídová Věra (KLZ 06)/02, Zímová Petra (PKLZ 2)/02
Opičí efekt
Studentská soutěž v investování do akciového trhu. Ve spolupráci s partnerem budou studenti v demo aplikaci soutěžit o nejlepší zhodnocení vstupního kapitálu. Současně se studenty bude investovat i „opice“ (v parafrázi na známý příběh o opici, která házením šipek do burzovní stránky novin rozhodovala o investicích a nevedla si špatně). „Opici“ bude zastupovat člen lektorského sboru VŠEM.- Ceny budou stanoveny
Google Man
Studenti navrhují kampaň propagující VŠEM v systému Google AdWords. Všichni studenti obdrží stejnou vstupní částku (budget) a bude jen na nich, jak reklamu nastaví a jaká zvolí klíčová slova a reklamní texty. Vítězem bude student (tým), jehož reklama bude mít největší počet prokliků, kdy sekundárním efektem bude zvýšení návštěvnosti stránek školy.- Ceny budou stanoveny
Reklama VŠEM
Návrh komplexní reklamní kampaně VŠEM prostřednictvím studentských týmů (slogan, nosné téma, výběr médií, stanovení rozpočtu). Projekty reklamní kampaně budou představeny jednotlivými týmy v rámci prezentací (komise složená ze studentů a odborníků na reklamu).- Ceny (1. místo - 10.000 Kč / 2. místo - 6.000 Kč / 3. místo - 3.000 Kč)
Slogan VŠEM
Soutěž o nejlepší propagační nebo reklamní slogan pro VŠEM. Návrhy nového sloganu (student zasílá maximálně 3 soutěžní návrhy)
zasílejte prostřednictvím Studijního formuláře/Informačně poradenské centrum/Mimoškolní aktivity.
- Ceny (1. místo - 3.000 Kč / 2. místo - 2.000 Kč / 3. místo - 1.000 Kč)