Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Lenka Anna Moravec

Ing. Lenka Anna Moravec

Praktické aplikace, Google Analytics, Digitální marketing, Marketing inovací na webu, Marketing na sociálních sítích, Reklamní strategie, Umělá inteligence v praxi, Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě

Absolventka Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Má více jak 9 let zkušeností v oblasti digitálního marketingu především ve finanční sféře; zkušenosti se zaváděním on-line prodeje prostřednictvím nestandardního e-shopu v Avonu.