Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Břetislav Stromko, MBA

Ing. Břetislav Stromko, MBA

Data-driven Marketing, Integrovaná marketingová komunikační kampaň, Marketingová strategie a plánování, Reklama a marketingová komunikace, Reklamní strategie, Reklamní strategie a plánování

Absolvent Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti získaval v Komerční bance a následně zejména v komunikační agentuře OgilvyOne, kde vedl analytický tým a marketingové projekty především z oblasti telekomunikací, dále pak v Socialbakers (nyní Emplify) - jednom z nejúspěšnějších českých startupů. Tam řídil globální marketingové kampaně a oddělení marketing operations. V řízení marketingu, tentokrát celého oddělení, pokračoval několik let i v Dáme jídlo. K tomu ve stejné firmě vedl rovněž oddělení Business Intelligence.

Aktuálně působí jako Digital Marketing Lead v řetězci Albert. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu. A do toho také působí jako mentor v organizaci Femme Palette.

Všechny tyto zkušenosti se snaží předávat dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu.

Publikační činnost

  • Krejčí, A., Stromko, B., Smolová, H., Boháček, J. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha, VŠEM, 2024.
  • Čichovský L., Friml K., Marek A., Krejčí A., Stromko B. (2011): Masová, mediální a marketingová komunikace; VŠEM, ISBN : 978-80- 86730- 69-1.

Pedagogická činnost

Vysoká škola ekonomie a managementu:

  • Marketingová komunikace
  • Marketingový výzkum
  • Reklamní strategie a plánování
  • Reklama a marketingová komunikace
  • Data-driven marketing
  • Praktické aplikace

Konference

  • Internet Advertising Conference, Praha, 2013
  • CRM Campaign Management, Praha, 2013