Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |

Ing. Břetislav Stromko, MBA
Data-driven Marketing, Integrovaná marketingová komunikační kampaň, Marketingová strategie a plánování, Reklama a marketingová komunikace, Reklamní strategie, Reklamní strategie a plánování
Absolvent Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti získaval v Komerční bance a následně zejména v komunikační agentuře OgilvyOne, kde vedl analytický tým a marketingové projekty především z oblasti telekomunikací, dále pak v Socialbakers (nyní Emplify) - jednom z nejúspěšnějších českých startupů. Tam řídil globální marketingové kampaně a oddělení marketing operations. V řízení marketingu, tentokrát celého oddělení, pokračoval několik let i v Dáme jídlo. K tomu ve stejné firmě vedl rovněž oddělení Business Intelligence.
Aktuálně působí jako Digital Marketing Lead v řetězci Albert. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu. A do toho také působí jako mentor v organizaci Femme Palette.
Všechny tyto zkušenosti se snaží předávat dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu.
Publikační činnost
- Krejčí, A., Stromko, B., Smolová, H., Boháček, J. Marketingová komunikace. 2. vyd. Praha, VŠEM, 2024.
- Čichovský L., Friml K., Marek A., Krejčí A., Stromko B. (2011): Masová, mediální a marketingová komunikace; VŠEM, ISBN : 978-80- 86730- 69-1.
Pedagogická činnost
Vysoká škola ekonomie a managementu:
- Marketingová komunikace
- Marketingový výzkum
- Reklamní strategie a plánování
- Reklama a marketingová komunikace
- Data-driven marketing
- Praktické aplikace
Konference
- Internet Advertising Conference, Praha, 2013
- CRM Campaign Management, Praha, 2013