Customer relationship management (CRM)
CRM představuje komplexní systém nástrojů, které firmy využívají v marketingu a obchodě.
Cílem přednášek je seznámit studenty se způsoby využití CRM ve firmách, představit populární nástroje a vysvětlit jejich základní funkce. CRM představuje komplexní systém a sadu nástrojů, které firmy využívají v marketingu, obchodě a spravování klientů. CRM nástroje získávají na důležitosti zejména kvůli potřebě udržovat vztahy se zákazníky, segmentovat cílové publikum a jednotlivým skupinám poskytovat rozdílné informace.
- CRM. Získávání dat, data mining, data vs znalosti. CRM a jeho význam.
- CRM strategy cycle, Customer profit chain. CRM z pohledu strategie.
- GDPR a ochrana dat.
- Technické nástroje. Mailchimp, Zoho, SalesForce.
- Analytiky online, reklama, remarketing, personalizace. Facebook, Google Ads, Sklik.
- Business intelligence, RFM analýza, ROI.
- Customer lifetime value a způsoby počítání. Výpočet CLV.
- Umělá inteligence, vývoj do budoucna, trendy.