Vhled do široké oblasti oborů psychologie, psychoterapie, psychiatrie a psychologického poradenství.
Týmová diskuze na výstupy reálných, studenty zpracovávaných podnikatelských plánů.
Jak mohou data, které firmy sbírají, pomoci v marketingových aktivitách - konkrétní příklady a cvičení.
Výklad o širších souvislostech podpory z Evropských fondů s praktickým průmětem do reality ČR.
Seminář seznamuje s finančním řízením jako s uceleným konceptem finančního managementu, a to v jakékoliv firmě.
Prakticky zaměřený workshop, kde si každý student vytvoří firemní webové stránky.
Mix aktuální reklamní teorie a strategie propojený na praktické příklady a cvičení, vše doplněné o zkušenosti a poznatky z praxe.
Workshop zaměřený na praktickou realizaci internetového obchodu a také na ekonomické a logistické otázky jeho provozu.
Vysvětlení a praktická aplikace základních manažerských dovedností.
Široká oblast mezilidské komunikace.
Vedení lidí, objevování a utužování příslušné kompetence leadera.
Problematika všech druhů tuzemské a mezinárodní dopravy, zasílatelství, pojištění a navazující části logistického řetězce.
Předmět zaměřený na přístupy k řízení rizik projektů a praktické využití metod využívaných při identifikaci, hodnocení rizik a volbě vhodných opatření na ošetření rizik.
Workshop zaměřený na diskusi a týmovou práci při řešení kreativních zadání.
Jak využívat sociální sítě pro marketing?
Propojení teoretických znalostí o obchodní komunikaci s velmi praktickým nácvikem konkrétních komunikačních situací ve světě byznysu, zejm. ve světě velkých firem.
Teoreticko–praktická příprava pro orientaci a řešení podnikatelské a inovační problematiky v podnikatelské praxi a současném tržním prostředí.
Sociální a poradenská psychologie aplikovaná do situací pracovního procesu od obecných po konkrétní.
Workshop, jehož velká část se skládá z diskusí, řešení praktických úloh a sdílení zkušeností.
Získání kompetencí při přípravě na aplikaci modelů procesního managementu.
Umět prodávat je důležité, ale jak navíc ještě řídit a pohánět jednotlivé prodejce?
Zásady společenského styku, ale i obchodní etikety, které z vás učiní skutečné "lvy/lvice" salónů.
Seznámení se spotřebitelským marketingem v oblasti průmyslu volného času.
Teoreticko – praktická příprava pro orientaci a řešení podnikatelské a inovační problematiky v podnikatelské praxi a v současném tržním prostředí.
Předmět se zabývá problematikou audiovizuální tvorby z hlediska marketingu a médií.
Seznámení se základy právní úpravy v oblasti ochrany utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti.
Bakalářské a magisterské programy s individuální volbou výše školného dle osobních preferencí a požadavků.
Zvolte přednášky ve všední dny, o víkendu, on - line nebo 3x za rok! Studium dle specifických potřeb studentů.
Studijní literatura v elektronické nebo tištěné podobě v ceně školného, spolu s formou výukového videa.
Interaktivní výukové aplikace VŠEM (Videolearning, Audiolearning, Videoforum, eBooks, eKonfigurátor studia...) navržené s ohledem na potřeby studentů VŠEM.
Váleční veteráni, hendikepovaní, svobodné matky, zaměstnanci neziskových organizací, sportovci, či mimořádné studijní nebo společenské aktivity uchazeče/studenta.
Národní a mezinárodní akreditace (MŠMT, ACBSP) umožňují udělit absolventům VŠEM český i zahraniční titul!
V průběhu studia (Bc./Ing.) získává student MIKRODIPLOMY VŠEM na základě absolvovaných předmětů.
Výuka s důrazem na praktickou aplikaci teoretických znalostí s podnikatelskými osobnostmi a odborníky z praxe.
Lidské zdroje, Reklama a PR, Manažerský psychologie, Inovace, Finanční řízení, Komunikace v managementu a další...
Seznamte se se studenty VŠEM a zjistěte, proč se právě oni rozhodli pro studium na VŠEM a co na škole nejvíc oceňují!
Informačně poradenské centrum je uchazečům a studentům k dispozici 7 dní v týdnu pro nastavení studia a průběžné konzultace.