Data Driven Marketing
Jak mohou data, které firmy sbírají, pomoci v marketingových aktivitách - konkrétní příklady a cvičení.
Praktická aplikace Data Driven Marketing pokrývá jak nezbytnou teorii o datech, technologiích, marketingu a aktuálních trendech, ale především vysvětluje, proč a jak je vhodné data v marketingu používat, a že se toho není potřeba bát.
V současném světě shromažďovaných dat raketově přibývá, a tak vznikají nové technologie a obory na jejich zpracování. Je tedy naprosto nezbytné data a možnosti s nimi spojené představit a porozumět jim.
- Práce s daty a databázemi, jak data vhodně ukládat a aktualizovat, důležitost správné infrastruktury, strategie na získávání dat.
- Významné marketingové metriky, které by měl znát každý marketingový manažer.
- Customer lifetime value – proč a jak měřit životní hodnotu zákazníka a následné dopady na marketingové aktivity.
- Online aktivity a jejich měření: měření statistik z internetových stánek, z vyhledávání, z internetové reklamy a ze sociálních sítí.
- Event-based marketing – důležitost správného načasování marketingových aktivit.
- Personalizace komunikace a marketingových aktivit.
- Prediktivní modelování a segmentace – druhy modelů, segmentace, nástroje.
- Životní cyklus zákazníka a jeho řízení za pomoci dat a marketingových metrik.
- Big Data