Data Driven Marketing

Jak mohou data, které firmy sbírají, pomoci v marketingových aktivitách - konkrétní příklady a cvičení.

Praktická aplikace Data Driven Marketing pokrývá jak nezbytnou teorii o datech, technologiích, marketingu a aktuálních trendech, ale především vysvětluje, proč a jak je vhodné data v marketingu používat, a že se toho není potřeba bát.

V současném světě shromažďovaných dat raketově přibývá, a tak vznikají nové technologie a obory na jejich zpracování. Je tedy naprosto nezbytné data a možnosti s nimi spojené představit a porozumět jim.

  • Práce s daty a databázemi, jak data vhodně ukládat a aktualizovat, důležitost správné infrastruktury, strategie na získávání dat.
  • Významné marketingové metriky, které by měl znát každý marketingový manažer.
  • Customer lifetime value – proč a jak měřit životní hodnotu zákazníka a následné dopady na marketingové aktivity.
  • Online aktivity a jejich měření: měření statistik z internetových stánek, z vyhledávání, z internetové reklamy a ze sociálních sítí.
  • Event-based marketing – důležitost správného načasování marketingových aktivit.
  • Personalizace komunikace a marketingových aktivit.
  • Prediktivní modelování a segmentace – druhy modelů, segmentace, nástroje.
  • Životní cyklus zákazníka a jeho řízení za pomoci dat a marketingových metrik.
  • Big Data

Břetislav Stromko

  • 5 let působil v agentuře OgilvyOne (Head of Marketing Analytics), dále v Socialbakers (Director of Marketing Operations and Reporting) a nyní vede oddělení Marketingu a Business Intelligence v Dáme jídlo.
  • Je také spoluzakladatelem české značky SYN v pohybu, vyrábějící designové sportovní oblečení.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Velmi přínosný předmět.

Super předmět pro rozšíření základních znalostí z marketingu.

Na přednáškách bylo vše dostatečně vysvětleno, na zkoušku jsem šel dobře připraven.