Data-driven marketing

Data-driven marketing je marketing založený na datech a hloubkové analýze.

Cílem předmětu Data-driven marketing je představit studentům, jak mohou data, které firmy sbírají, pomoci v marketingových aktivitách. Data slouží nejenom k měření těchto aktivit, ale především přinášejí nové možnosti a strategie, které ve svém důsledku zvyšují efektivitu marketingu a tím zajišťují firmám vyšší a nové zisky. Navíc v současném světě shromažďovaných dat raketově přibývá a tak vznikají nové technologie a obory na jejich zpracování. Je tedy naprosto nezbytné data a možnosti s nimi spojené představit a porozumět jim.

  • Vymezení pojmů. Data, informace, znalosti.
  • Data-driven marketing a marketingový výzkum. Customer lifetime value.
  • Online aktivity a jejich měření. Měření statistik z internetových stánek.
  • Event-based marketing. Důležitost správného načasování marketingových aktivit.
  • Personalizace komunikace a marketingových aktivit.

 

Břetislav Stromko

  • 5 let působil v agentuře OgilvyOne (Head of Marketing Analytics), dále v Socialbakers (Director of Marketing Operations and Reporting) a nyní vede oddělení Marketingu a Business Intelligence v Dáme jídlo.
  • Je také spoluzakladatelem české značky SYN v pohybu, vyrábějící designové sportovní oblečení.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Velmi přínosný předmět.

Super předmět pro rozšíření základních znalostí z marketingu.

Na přednáškách bylo vše dostatečně vysvětleno, na zkoušku jsem šel dobře připraven.