Digitální marketing

Digitální marketing je bezpochyby budoucnost. Buďte její součástí i vy!

Cílem předmětu Digitální marketing je seznámit studenty se smyslem a významem digitálního marketingu, pochopení jeho základních principů. Předmět se zaměří především na představení frameworku SEE, THINK, DO, CARE: on-line nákupní proces, on-line komunikační mix, vyhodnocování on-line komunikace, sociální sítě. Studenti budou mít možnost si osvojit některé on-line nástroje, které se používají k denní správě webu a kampaní.

  • Informace o digitálním marketingu. Historie digitálního marketingu, stávající situace v ČR.
  • On-line nákupní proces. Zaměření na e-shopy a jejich nákupní proces.
  • Základní vyhodnocování on-line komunikace. Principy vyhodnocování online kampaní.
  • Sociální sítě. Typy sociálních medií (Facebook, Instagram, Youtube LinkedIn).
  • Příprava briefu pro agenturu. Jak připravit brief ke kampani.

Monika Březinová

  • Věnuje se problematice řízení malých a středních podniků, s ohledem na jejich řízení a marketing, v konkrétní aplikaci na pivovarské odvětví.
  • Vyučovala nebo vyučuje kromě jiných i  předměty Ekonomika pivovarského provozu, Marketingovou komunikaci v pivovarnictví

Lenka Anna Moravec

  • Absolventka VŠEM.
  • Zaměřuje se na oblast digitálního marketingu ve finanční sféře.
  • Podílela se na zavádění on-line prodeje e-shopu pro Avon.

David Matoušek

  • Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing
  • Působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Lektorka opravdu ví, o čem mluví. Musím přiznat, že mě i motivovala a ráda bych se v tomto oboru orientovala více a třeba v budoucnu věnovala.

Výuka mě velice zajímala a bavila. Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací a líbila se mi aktuálnost teoretických znalostí, které byly vysvětleny na praktických zkušenostech lektorky.

Profesionální a zajímavá forma výuky.