Digitální marketing

Digitální marketing je bezpochyby budoucnost. Buďte její součástí i vy!

Cílem předmětu Digitální marketing je seznámit studenty se smyslem a významem digitálního marketingu, pochopení jeho základních principů. Předmět se zaměří především na představení frameworku SEE, THINK, DO, CARE: on-line nákupní proces, on-line komunikační mix, vyhodnocování on-line komunikace, sociální sítě. Studenti budou mít možnost si osvojit některé on-line nástroje, které se používají k denní správě webu a kampaní.

  • Informace o digitálním marketingu. Historie digitálního marketingu, stávající situace v ČR.
  • On-line nákupní proces. Zaměření na e-shopy a jejich nákupní proces.
  • Základní vyhodnocování on-line komunikace. Principy vyhodnocování online kampaní.
  • Sociální sítě. Typy sociálních medií (Facebook, Instagram, Youtube LinkedIn).
  • Příprava briefu pro agenturu. Jak připravit brief ke kampani.

Zdeněk Linhart

  • V posledních letech se soustředí na výzkum vnímaní reklamy ve spolupráci s kolegou Dianoux z Francie.
  • Publikuje o vlivu softwarových aplikací na Internetu na učení a řízení.
  • Na VŠEM vyučuje předměty Marketingový výzkum, Digitální marketing a další.

Lenka Anna Moravec

  • Absolventka VŠEM.
  • Zaměřuje se na oblast digitálního marketingu ve finanční sféře.
  • Podílela se na zavádění on-line prodeje e-shopu pro Avon.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Lektorka opravdu ví, o čem mluví. Musím přiznat, že mě i motivovala a ráda bych se v tomto oboru orientovala více a třeba v budoucnu věnovala.

Pan docent je profesionál a ví, o čem mluvi. V marketingu se opravdu vyzná.

Profesionální a zajímavá forma výuky.