VŠEM > Studium VŠEM > FAQ Studentské aktivity > FAQ Organizace akcí

FAQ Organizace akcí

Musí být akce schválena?

U volnočasových/sportovních aktivit není nutné předchozí schválení ze strany VŠEM, pokud není vyžadována organizační podpora ze strany školy (např. dostupnost prostor, apod.). Po realizaci je však nutné zaslat závěrečnou zprávu a foto/videodokumentaci prostřednictvím příslušného on-line formuláře.

Můžu organizovat akci, kterou již v daném AR realizoval někdo jiný?

Výjimečně je možné opakovat stejnou akci v rámci daného AR, nicméně výsledné bodové ohodnocení bude pravděpodobně nižší.

Před realizací dané akce proto vhodné nahlédnout do přehledu již realizovaných akcí.

Může akci organizovat více studentů?

Ano, ale výsledné bodové hodnocení je vždy rozděleno mezi všechny organizátory.

Jaké akce jsou hodnoceny kladně a za jaké dostanu minimum bodů?

Akce musí být skutečným přínosem pro zúčastněné studenty, např. hromadné sportovní aktivity či zájmové/vzdělávací aktivity (sportovní či taneční lekce, kondiční jízdy v autoškole apod.). Vždy záleží na originalitě a kreativitě dané akce, kdy je dále posuzován počet zúčastněných studentů, foto/videodokumentace a celkový způsob organizace. Každá akce a musí svým zaměřením odpovídat zájmům studentů vysoké školy, kdy její celkový rozsah musí odpovídat dané činnosti.

Minimum bodů je přidělováno akcím, které byly v daném AR již realizovány nebo jejich organizace, závěrečný report, nebo pořízená foto/videodokumentace byly nedostatečné či nerelevantní.

Je možné za účast na akci získat body?

Ne, body získává pouze organizátor dané akce, kdy smyslem těchto aktivit je seznámení se se svými spolužáky, utužení vztahů v kolektivu a zábava.

Mohu požádat někoho o pomoc ohledně zajištění fotodokumentace?

Ano, zástupci studentského marketingového týmu VŠEM se Vaší akce rádi zúčastní a pořídí z něj kvalitní foto/video dokumentaci, vyplňte krátký on-line dotazník a vyčkejte na kontaktování členem marketingového týmu.

Do kdy musím zaslat výstup ze své akce?

Závěrečnou zprávu a výslednou foto/video dokumentaci je nutné zaslat do 3 dnů od realizace.

Jak má vypadat výsledná foto/video dokumentace?

Mělo by se jednat o foto/video z průběhu celé akce, které bude zobrazovat všechny účastníky, kdy je nutné zaslat alespoň 10 fotek/videí. Součástí této dokumentace musí být i společná fotografie všech účastníků potvrzující dosažení minimálního počtu zúčastněných studentů.

Lze získat více bodů z volnočasových aktivit?

V případě, že ze své akce pořídíte zajímavé a kvalitní video či reels pro uveřejnění na sociálních sítích VŠEM může Administrativní komise VŠEM rozhodnout o vyšší bodovém hodnocení. Podmínkou však je, že dané video/reels bude skutečně vhodné pro publikování na oficiálních kanálech školy.

Může být realizováno více akcí najednou?

Ne, časový rozsah každé akce musí odpovídat dané činnosti (např. sportovní utkání by mělo trvat standardní dobu, doba návštěvy galerie odpovídat její velikosti apod.). V jednu chvíli je tedy možné realizovat pouze jednu aktivitu, které se účastníci budou věnovat naplno.

Jak je to se souhlasem s uveřejněním fotografií/videí?

Souhlas s uveřejněním fotografií/videí z dané akce je studenty poskytnut na základě jejich účasti. V případě třetích stran zajišťuje organizátor samostatně. Fotografie mohou být uveřejněny na sociálních sítích VŠEM či na webových stránkách školy.