Fundraising a Guerilla marketing pro neziskové organizace
Guerilla marketing je nekonvenční forma propagace s cílem zaujmout či šokovat.
Předmět Fundraising a Guerilla marketing pro neziskový sektor komplexně propojí akademické znalosti s neziskovým sektorem. Pokryje důležité dvě témata neziskového sektoru: Fundraisingového plánu a možnosti Guerilla marketingu v praxi. Cílem je seznámení studentů s neziskovým sektorem, rozvinutí schopnosti samostatně vypracovat Fundraisingový plán a navrhnout využití a možnosti Guerilla marketingu.
- Informace o neziskovém sektoru v ČR.
- Základní informace o fundrasingu a guerilla marketingu.
- Fundraisingový plán a proč ho neziskové organizace potřebují.
- Kreativní přístup v marketingu a při hledání dárců a donátorů.
- Využití digitálních technologií při získávání dárců a donátorů.
- Využití nových digitálních technologií a služeb v neziskovém sektoru.