Google Analytics

Umožňuje majitelům webu získat přehled o uživatelích.

Předmět Google Analytics seznámí studenty se základní prací v Google Analytics, jak založit účet na Google Analytics a propojit ho s webem. Proč a jak se nastavují přístupová práva v Google Analytics pro různé uživatele. Studenti se prakticky naučí vyhodnotit data a efektivitu kampaní toho, co se děje na webu, a odhalit slabá místa webu nebo kampaní.

  • Google Analytics. Využití, založení účtu v Google Analytics.
  • Přístupová práva pro uživatele nástroje. Jednotlivé úrovně práv a jejich použití.
  • Dimenze, metriky a segmenty. Objasnění rozdílů mezi metrikou, dimenzí a segmenty.
  • Rozhraní nástroje Google Analytics. Základní přehledy dění v reálném čase.
  • Reporty přehledů. Návštěvnost, demografické údaje, zájmy, geografické údaje.
  • Klíčová slova a vstupní stránky. Úprava obsah a struktury webu na jejich základě.
  • Slabá místa webu a kampaní. Kde je hledat, trychtýře nákupního procesu.
  • Segmenty. Nastavené segmenty v Google Analytics.

Lenka Anna Moravec

  • Absolventka VŠEM.
  • Zaměřuje se na oblast digitálního marketingu ve finanční sféře.
  • Podílela se na zavádění on-line prodeje e-shopu pro Avon.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Paní inženýrka se v tématu velmi dobře orientuje. Výuka je srozumitelná a tempo je tak akorát aby člověk stíhal vnímat látku i měl prostor na dotazy.

Celý předmět je zaměřen spíše prakticky, což je pro pochopení jeho obsahu nezbytné. Vyučující je velice ochotný a snaží se, aby studenti tématu opravdu porozuměli a byli pak schopni své znalosti aplikovat v praxi. Tento předmět považuji za jeden z nejzajímavějších a rovněž nejlepších, co se výkladu a ochoty vyučujícího týče.

Jeden z nejužitečnějších předmětů, které jsem v rámci studia absolvovala. Vyučující efektivně propojuje praxi a teorii a nabízí konzultaci látky.