Google Analytics

Umožňuje majitelům webu získat přehled o uživatelích.

Předmět Google Analytics seznámí studenty se základní prací v Google Analytics, jak založit účet na Google Analytics a propojit ho s webem. Proč a jak se nastavují přístupová práva v Google Analytics pro různé uživatele. Studenti se prakticky naučí vyhodnotit data a efektivitu kampaní toho, co se děje na webu, a odhalit slabá místa webu nebo kampaní.

  • Google Analytics. Využití, založení účtu v Google Analytics.
  • Přístupová práva pro uživatele nástroje. Jednotlivé úrovně práv a jejich použití.
  • Dimenze, metriky a segmenty. Objasnění rozdílů mezi metrikou, dimenzí a segmenty.
  • Rozhraní nástroje Google Analytics. Základní přehledy dění v reálném čase.
  • Reporty přehledů. Návštěvnost, demografické údaje, zájmy, geografické údaje.
  • Klíčová slova a vstupní stránky. Úprava obsah a struktury webu na jejich základě.
  • Slabá místa webu a kampaní. Kde je hledat, trychtýře nákupního procesu.
  • Segmenty. Nastavené segmenty v Google Analytics.

Zdeněk Linhart

  • V posledních letech publikuje výzkum o vnímání reklamy ve spolupráci s kolegou Dianoux z Francie a výzkum o biorafinérii s vazbou na biopaliva s kolegou Hönigem z katedry chemie ČZU.
  • Rovněž publikoval o vlivu softwarových aplikací na Internetu na učení a řízení.

Peter Matisko

  • Od roku 2012 podniká v oblastech IT řešení a marketingu.
  • Poskytuje konzultace k marketingovým a podnikatelským strategiím.
  • Vede webový vývoj včetně pokročilejších analýz návštěv a optimalizací.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Pan doktor Matisko je milý, příjemný a vždy na hodiny perfektně připraven.

Skvělý lektor!

Lektor má hluboké znalosti.