Google Analytics

Google Analytics umožňuje majitelům webu získat podrobný přehled o uživatelích

Kurz Google Analytics seznámí studenty s prací v Google Analytics a Google Tag Manager od základní až po pokročilou úroveň. Naučí se nastavit měření pomocí tagů v Tag Manageru včetně vlastních událostí a e-commerce dat. V prostředí Google Analytics studenti získají přehled o jeho funkcích – reporty, nastavení cílů a e-commerce statistik, sledování obsahu a událostí. Studenti pracují na svém počítači a prakticky zkoušejí přednášenou látku formou cvičení.

  • Úvod do struktury webu. Html a CSS a jejich souvislost s analytikami.
  • Úvod do Javascriptu. Základní funkce Javascriptu.
  • Google Analytics. Přehled funkcí Google Analytics.
  • Google Tag Manager. Funkce a možnosti Google Tag Manageru, propojení s Analytics.
  • Rozhraní nástroje Google Analytics. Základní přehledy dění v reálném čase.
  • Klíčová slova a vstupní stránky. úprava obsah a struktury webu na jejich základě.
  • Měření reklamy a kampaní. Měření reklam Google Ads a Seznam.
  • E-commerce. Možnosti sledování obchodních dat v internetových obchodech.
  • Hledání na webu. Možnosti sledování hledání v rámci webu.

 

Lenka Anna Moravec

  • Absolventka VŠEM.
  • Zaměřuje se na oblast digitálního marketingu ve finanční sféře.
  • Podílela se na zavádění on-line prodeje e-shopu pro Avon.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Paní inženýrka se v tématu velmi dobře orientuje. Výuka je srozumitelná a tempo je tak akorát aby člověk stíhal vnímat látku i měl prostor na dotazy.

Celý předmět je zaměřen spíše prakticky, což je pro pochopení jeho obsahu nezbytné. Vyučující je velice ochotný a snaží se, aby studenti tématu opravdu porozuměli a byli pak schopni své znalosti aplikovat v praxi. Tento předmět považuji za jeden z nejzajímavějších a rovněž nejlepších, co se výkladu a ochoty vyučujícího týče.

Jeden z nejužitečnějších předmětů, které jsem v rámci studia absolvovala. Vyučující efektivně propojuje praxi a teorii a nabízí konzultaci látky.