Google Analytics

Google Analytics umožňuje majitelům webu získat podrobný přehled o uživatelích

Kurz Google Analytics seznámí studenty s prací v Google Analytics a Google Tag Manager od základní až po pokročilou úroveň. Naučí se nastavit měření pomocí tagů v Tag Manageru včetně vlastních událostí a e-commerce dat. V prostředí Google Analytics studenti získají přehled o jeho funkcích – reporty, nastavení cílů a e-commerce statistik, sledování obsahu a událostí. Studenti pracují na svém počítači a prakticky zkoušejí přednášenou látku formou cvičení.

  • Úvod do struktury webu. Html a CSS a jejich souvislost s analytikami.
  • Úvod do Javascriptu. Základní funkce Javascriptu.
  • Google Analytics. Přehled funkcí Google Analytics.
  • Google Tag Manager. Funkce a možnosti Google Tag Manageru, propojení s Analytics.
  • Rozhraní nástroje Google Analytics. Základní přehledy dění v reálném čase.
  • Klíčová slova a vstupní stránky. úprava obsah a struktury webu na jejich základě.
  • Měření reklamy a kampaní. Měření reklam Google Ads a Seznam.
  • E-commerce. Možnosti sledování obchodních dat v internetových obchodech.
  • Hledání na webu. Možnosti sledování hledání v rámci webu.

 

Zdeněk Linhart

  • V posledních letech publikuje výzkum o vnímání reklamy ve spolupráci s kolegou Dianoux z Francie a výzkum o biorafinérii s vazbou na biopaliva s kolegou Hönigem z katedry chemie ČZU.
  • Rovněž publikoval o vlivu softwarových aplikací na Internetu na učení a řízení.

Peter Matisko

  • Od roku 2012 podniká v oblastech IT řešení a marketingu.
  • Poskytuje konzultace k marketingovým a podnikatelským strategiím.
  • Vede webový vývoj včetně pokročilejších analýz návštěv a optimalizací.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Pan doktor Matisko je milý, příjemný a vždy na hodiny perfektně připraven.

Skvělý lektor!

Lektor má hluboké znalosti.