Inovace na webu
Bez znalostí nových médií a digitálních technologií se dnes neobejde žádný manažer ani běžný uživatel internetu.
Předmět Inovace na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.
- Weby 1.0 až 4.0.
- Knihovny programů Open source software.
- Nová média. Postování, tweety – retweety, blogování, marketingová automatizace.
- Cílení segmentů trhu na Google Analytics.
- Komercionalizace. Výběr zákazníka, soutěž na dni D, open source software.
- Stanovení rozpočtu.
- Propagace na Google Adwords.
- Mediální mix, kampaň a implementační plán.