Inovace na webu

Bez znalostí nových médií a digitálních technologií se dnes neobejde žádný manažer ani běžný uživatel internetu.

Předmět Inovace na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.

  • Weby 1.0 až 4.0.
  • Knihovny programů Open source software.
  • Nová média. Postování, tweety – retweety, blogování, marketingová automatizace.
  • Cílení segmentů trhu na Google Analytics.
  • Komercionalizace. Výběr zákazníka, soutěž na dni D, open source software.
  • Stanovení rozpočtu.
  • Propagace na Google Adwords.
  • Mediální mix, kampaň a implementační plán.

 

Peter Matisko

  • V roce 2012 založil vlastní firmu Cyberma s.r.o. zaměřenou na online technologie, marketing, online marketing, reklamu a vývoj webů.
  • Pro několik klientů zabezpečuje reklamu na sociálních sítích a Google.

Zdeněk Linhart

  • Kromě na VŠEM učí také na Université de Lorraine difuzi inovací.
  • Publikuje o vlivu softwarových aplikací na Internetu na učení a řízení.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Pan doktor Matisko je odborník na tématiku marketingu propojenou s moderními technologiemi. Oceňuji pečlivé zodpovídání otázek, které se týkaly více technických záležitostí v rámci online marketingu.

Pan docent vytváří velice přátelskou atmosféru.

Zajímavý předmět.