Management inovací

Inovace jako tvůrce hodnoty

Předmět Management inovací seznamuje studenty s konceptem řízení inovací. Absolvent je schopen pochopit principy a specifika managementu inovací v organizaci nebo jakékoliv jiné instituci i při samostatném podnikání. Důraz je kladen na oblasti, na které je třeba se zaměřit při řízení inovací. Studenti budou seznámeni s inovačním prostředím v organizaci, rolí inovačního potenciálu lidských zdrojů a práce s nimi ve smyslu motivace, vhodného prostředí, vlivu kultury organizace, inovačního a kreativního prostředí, plánováním inovací či specifickými nástroji, které zohledňují riziko inovačních aktivit.

  • Inovace jako nový standard: Nutné změny pro udržení schopnosti přežít.
  • Práce s lidmi během inovačního procesu. Definice nejčastějších problematických oblastí bránící kreativitě a vzniku inovací.
  • Osobnosti s inovačním potenciálem. Osobnostní charakteristiky kreativců, podpora kreativity a charakteristik zaměstnance.
  • Podmínky práce kreativních zaměstnanců – řízení lidských zdrojů pro inovace
  • Inovační managementu v organizaci: Specifická oddělení v organizaci pro vznik a vývoj inovací.
  • Zavádění inovačního managementu v organizaci: Plán a strategie.
  • Technologie v inovacích

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM