Marketing inovací na webu

Prozkoumejte zajímavé oblasti z online marketingu.

Předmět Marketing inovací na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.

  • Weby 1.0 až 4.0.
  • Knihovny programů Open source software.
  • Nová média. postování, tweety – retweety, blogování, kalkulátory, analytika.
  • Cílení segmentů trhu na Google Analytice.
  • Stanovení rozpočtu.
  • Propagace na Google Adwords.
  • Mediální mix. Kampaň a implementační plán.
  • Kvalifikační podmínky a procedury pro zobrazování nabídky v databázích.
  • Kontrola. intervalovou analýzou experimentů na webové stránce.

 

Olga Kutnohorská

  • Zkušenosti získala během studií na VŠCHT a při práci v marketingovém oddělení akciové společnosti Pražská plynárenská.
  • Speacializuje se na komunikaci, propagaci, realizuje výzkumy v oblastech spokojenosti zákazníků a sponzoringu.

Lenka Anna Moravec

  • Absolventka VŠEM.
  • Zaměřuje se na oblast digitálního marketingu ve finanční sféře.
  • Podílela se na zavádění on-line prodeje e-shopu pro Avon.

David Matoušek

  • Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing
  • Působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Skvělý lektor!

Velmi zajímavý a přínosný předmět.

Přednášky s paní inženýrkou jsou vždy velice naučné a zajímavé. Nemám to vytknout.