Marketing inovací na webu

Prozkoumejte zajímavé oblasti z online marketingu.

Předmět Marketing inovací na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.

  • Weby 1.0 až 4.0.
  • Knihovny programů Open source software.
  • Nová média. postování, tweety – retweety, blogování, kalkulátory, analytika.
  • Cílení segmentů trhu na Google Analytice.
  • Stanovení rozpočtu.
  • Propagace na Google Adwords.
  • Mediální mix. Kampaň a implementační plán.
  • Kvalifikační podmínky a procedury pro zobrazování nabídky v databázích.
  • Kontrola. intervalovou analýzou experimentů na webové stránce.

 

Peter Matisko

  • Od roku 2012 podniká v oblastech IT řešení a marketingu.
  • Poskytuje konzultace k marketingovým a podnikatelským strategiím.
  • Vede webový vývoj včetně pokročilejších analýz návštěv a optimalizací.

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Skvělý lektor!

Velmi zajímavý a přínosný předmět.

Pan doktor je odborník a předmět se navíc hodí do profesního života.