Marketing na Instagramu
Instagram není jen o sdílení fotek. Je to plnohodnotná marketingová platforma.
Primárním cílem předmětu Marketing na Instagramu je naučit studenty strategickému myšlení při vytváření firemního Instagramu. Dalším záměrem je obeznámit je s významem a současnými možnostmi využití Instagramu jako online marketingového nástroje pro firemní účely. Studenti se naučí vytvořit, zrealizovat a změřit úspěšnost vlastní strategie pro firemní Instagramový účet. Zároveň by studenti měli být schopni vyhodnotit dopad influencer marketingu na Instagramu, znát praktické zručnosti pro navázání úspěšné spolupráce s influencery a spravovat instagramový účet. Po absolvování předmětu budou mít zručnosti pro uplatnění na pozici juniorního social media specliatisty v marketingovém týmu, nebo v agentuře. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.
- Sociální sítě a specifika Instagramu.
- Jak vytvořit úspěšnou strategii pro Instagram. Stanovení cílů a jejich metrik.
- Jak vytvářet obsah. Tvorba publikačního plánu, tvorba feed postů, stories.
- Influencer marketing na Instagramu. Stanovení cílů, jak hledat vhodné influencery.
- Jak se stát influencerem a self marketing. Host Jakub Pavlovský.
- Správa Instagramového účtu.