Marketing na Instagramu

Instagram není jen o sdílení fotek. Je to plnohodnotná marketingová platforma.

Primárním cílem předmětu Marketing na Instagramu je naučit studenty strategickému myšlení při vytváření firemního Instagramu. Dalším záměrem je obeznámit je s významem a současnými možnostmi využití Instagramu jako online marketingového nástroje pro firemní účely. Studenti se naučí vytvořit, zrealizovat a změřit úspěšnost vlastní strategie pro firemní Instagramový účet. Zároveň by studenti měli být schopni vyhodnotit dopad influencer marketingu na Instagramu, znát praktické zručnosti pro navázání úspěšné spolupráce s influencery a spravovat instagramový účet. Po absolvování předmětu budou mít zručnosti pro uplatnění na pozici juniorního social media specliatisty v marketingovém týmu, nebo v agentuře. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.

  • Sociální sítě a specifika Instagramu.
  • Jak vytvořit úspěšnou strategii pro Instagram. Stanovení cílů a jejich metrik.
  • Jak vytvářet obsah. Tvorba publikačního plánu, tvorba feed postů, stories.
  • Influencer marketing na Instagramu. Stanovení cílů, jak hledat vhodné influencery.
  • Jak se stát influencerem a self marketing. Host Jakub Pavlovský.
  • Správa Instagramového účtu.

Helena Cetlová

  • Působí v oblasti marketingu a marketingové komunikace a online marketingu
  • Věnuje se lektorské činnosti a zpracování komerčních výzkumů marketingových a komunikačních analýz
  • Je prezidentkou Středočeské asociace manažerek a podnikatelek

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Paní Cetlová vede výuku poutavě, má hodně dotazů směřujících na zkušeost studentů se sociálními sítěmi. Dokáže ocenit dotazy ze strany studentů.

Dozvěděla jsem se mnoho nových informací, které jsou uplatnitelné v praxi.

Nejlepší předmět!