Marketing na Instagramu

Instagram není jen o sdílení fotek. Je to plnohodnotná marketingová platforma.

Primárním cílem předmětu Marketing na Instagramu je naučit studenty strategickému myšlení při vytváření firemního Instagramu. Dalším záměrem je obeznámit je s významem a současnými možnostmi využití Instagramu jako online marketingového nástroje pro firemní účely. Studenti se naučí vytvořit, zrealizovat a změřit úspěšnost vlastní strategie pro firemní Instagramový účet. Zároveň by studenti měli být schopni vyhodnotit dopad influencer marketingu na Instagramu, znát praktické zručnosti pro navázání úspěšné spolupráce s influencery a spravovat instagramový účet. Po absolvování předmětu budou mít zručnosti pro uplatnění na pozici juniorního social media specliatisty v marketingovém týmu, nebo v agentuře. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.

  • Sociální sítě a specifika Instagramu.
  • Jak vytvořit úspěšnou strategii pro Instagram. Stanovení cílů a jejich metrik.
  • Jak vytvářet obsah. Tvorba publikačního plánu, tvorba feed postů, stories.
  • Influencer marketing na Instagramu. Stanovení cílů, jak hledat vhodné influencery.
  • Jak se stát influencerem a self marketing. Host Jakub Pavlovský.
  • Správa Instagramového účtu.

Michaela Bortlíková

  • Pracuje na volné noze jako social media specialista.
  • Vymýšlí a realizuje strategie pro Instagram, Pinterest a Facebook účty převážně s tématikou turistického ruchu, módy, krásy a jídla v Čechách i na Slovensku.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Super nápad propojení přednášek s influencerem. Jako osobě z praxe mi to žádné nové zkušenosti nepřineslo, ale bylo super mít možnost dozvědět se názory i jiného člověka na danou probíranou problematiku.

Dozvěděla jsem se mnoho nových informací, které jsou uplatnitelné v praxi.

Nejlepší předmět!