Marketing na sociálních sítích

Porozumět sociálním sítím se může v životě hodit každému z nás.

Cílem předmětu Marketing na sociálních sítích je seznámit studenty s marketingovým využitím sociálních sítí, jejich výhodami a specifiky pro marketingovou komunikaci. Studenti se naučí strategicky uvažovat nad využitím sociálních sítí v marketingovém mixu značky, analyzovat cílovou skupinu a její chování, navrhnout adekvátní obsahové linky a připravovat obsah pro firemní profily a stránky.

  • Sociální sítě a jejich specifika. Seznámení s hlavními sociálními sítěmi.
  • Jak na správu stránky na Facebooku. Business Manager, Facebook algoritmus.
  • Obsahová strategie. Příprava obsahové strategie krok za krokem
  • Kampaně. Seznámení s Facebook Ads Managerem.
  • Krizová komunikace. Jak na sociálních sítích komunikovat s fanoušky a zákazníky.
  • Nástroje a vyhodnocování. Nastavení cílů komunikace (KPIs).

Michaela Bortlíková

  • Pracuje na volné noze jako social media specialista.
  • Vymýšlí a realizuje strategie pro Instagram, Pinterest a Facebook účty převážně s tématikou turistického ruchu, módy, krásy a jídla v Čechách i na Slovensku.

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Lektorka vše krásně vysvětlovala a hlavně student odchází s tím, že umí nastavit a vyhodnit FB kampaň - SUPER !

Zkušenosti z praxe byly super. Určitě mi pomohlo obohatit znalosti v tomto oboru. Kladně hodnotím výstup, který odpovídal tomu čemu se v práci člověk věnuje.

Lektorka je absolutní odborník se skvělým přístupem ke studentům.