Marketing na sociálních sítích
Porozumět sociálním sítím se může v životě hodit každému z nás.
Cílem předmětu Marketing na sociálních sítích je seznámit studenty s marketingovým využitím sociálních sítí, jejich výhodami a specifiky pro marketingovou komunikaci. Studenti se naučí strategicky uvažovat nad využitím sociálních sítí v marketingovém mixu značky, analyzovat cílovou skupinu a její chování, navrhnout adekvátní obsahové linky a připravovat obsah pro firemní profily a stránky.
- Sociální sítě a jejich specifika. Seznámení s hlavními sociálními sítěmi.
- Jak na správu stránky na Facebooku. Business Manager, Facebook algoritmus.
- Obsahová strategie. Příprava obsahové strategie krok za krokem
- Kampaně. Seznámení s Facebook Ads Managerem.
- Krizová komunikace. Jak na sociálních sítích komunikovat s fanoušky a zákazníky.
- Nástroje a vyhodnocování. Nastavení cílů komunikace (KPIs).