Marketing na sociálních sítích

Jak využívat sociální sítě pro marketing?

V rámci praktické aplikace Marketing na sociálních sítích se studenti naučí využívat sociální sítě pro marketing, dozvědí se, jak ze sociálních sítí vytěžit maximum, jak nastavovat a cílit placenou reklamu a vytvoří svou první obsahovou strategii pro firemní sociální sítě.

Cílem aplikace je seznámit studenty s marketingovým využitím sociálních sítí, jejich výhodami a specifiky pro marketingovou komunikaci.

Studenti se naučí strategicky uvažovat nad využitím sociálních sítí v marketingovém mixu značky, analyzovat cílovou skupinu a její chování, navrhnout adekvátní obsahové linky a připravovat obsah pro firemní profily a stránky.

Absolvováním kurzu získají studenti potřebné znalosti pro práci juniorního specialisty na sociální média v agenturách či v marketingovém týmu klienta.

  • Sociální sítě a jejich specifika: seznámení s hlavními sociálními sítěmi a jejich možnostmi využití pro marketing
  • Jak na správu stránky na Facebooku: Business Manager, Facebook algoritmus, zásady tvorby obsahu
  • Obsahová strategie: příprava obsahové strategie krok za krokem
  • Kampaně: seznámení s Facebook Ads Managerem
  • Krizová komunikace: jak na sociálních sítích komunikovat s fanoušky a zákazníky, jak se vyvarovat problémům, jak zvládnout krizovou situaci
  • Nástroje a vyhodnocování: nastavení cílů komunikace (KPIs), vyhodnocení komunikace a úspěšnosti reklam

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Lektorka vše krásně vysvětlovala a hlavně student odchází s tím, že umí nastavit a vyhodnit FB kampaň - SUPER !

Zkušenosti z praxe byly super. Určitě mi pomohlo obohatit znalosti v tomto oboru. Kladně hodnotím výstup, který odpovídal tomu čemu se v práci člověk věnuje.

Lektorka je absolutní odborník se skvělým přístupem ke studentům.