Marketing na sociálních sítích
Jak využívat sociální sítě pro marketing?
V rámci praktické aplikace Marketing na sociálních sítích se studenti naučí využívat sociální sítě pro marketing, dozvědí se, jak ze sociálních sítí vytěžit maximum, jak nastavovat a cílit placenou reklamu a vytvoří svou první obsahovou strategii pro firemní sociální sítě.
Cílem aplikace je seznámit studenty s marketingovým využitím sociálních sítí, jejich výhodami a specifiky pro marketingovou komunikaci.
Studenti se naučí strategicky uvažovat nad využitím sociálních sítí v marketingovém mixu značky, analyzovat cílovou skupinu a její chování, navrhnout adekvátní obsahové linky a připravovat obsah pro firemní profily a stránky.
Absolvováním kurzu získají studenti potřebné znalosti pro práci juniorního specialisty na sociální média v agenturách či v marketingovém týmu klienta.
- Sociální sítě a jejich specifika: seznámení s hlavními sociálními sítěmi a jejich možnostmi využití pro marketing
- Jak na správu stránky na Facebooku: Business Manager, Facebook algoritmus, zásady tvorby obsahu
- Obsahová strategie: příprava obsahové strategie krok za krokem
- Kampaně: seznámení s Facebook Ads Managerem
- Krizová komunikace: jak na sociálních sítích komunikovat s fanoušky a zákazníky, jak se vyvarovat problémům, jak zvládnout krizovou situaci
- Nástroje a vyhodnocování: nastavení cílů komunikace (KPIs), vyhodnocení komunikace a úspěšnosti reklam