Organizace a řízení výroby a obchodu

Praktický nácvik nezbytných obchodních dovedností.

Cílem předmětu Organizace a řízení výroby a obchodu je na bázi poskytnutých teoretických informací a jejich propojení s firemní praxí dát studentům výhodu celkového přehledu a možnosti pochopení postavení, role, funkce, nutných návazností atp. obchodních činností v kontextu práce podniku.

  • Postavení obchodního úseku /OÚ/ v organizaci.
  • Problematika nákupu. Vhodnost/výhodnost začlenění v rámci OÚ, tzv. strategický nákup.
  • Nutné interní návaznosti OÚ.
  • Outsourcing obchodních činností.
  • Řízení vztahů se zákazníky.

Martin Řehoř

  • Externí lektor, podnikatel, reprezentant českého businessu a statutár od r. 1992
  • Vlastník společnosti Rexim sro, kde je odpovědný za strategii, rozvoj, podnikatelské plány a obchod.
  • Hlavní specializace: technicko–ekonomické poradenství, podnikatelské plány.

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Moc ráda poslouchám pana profesora na přednáškách. Má neskutečný přehled a propojuje své pracovní zkušenosti a zkušeností ze svých cest s teoretickými znalostmi. Klidný a kultivovaný projev.

Pan doktor Řehoř dokáže zaujmout Vaši pozornost během prvních pěti minut a nepoleví po celou dobu přednášek i cvičení. Přednášky nejsou vedené monologem, aktivní účast studentů se očekává a to bylo skvělé!

Přednášky pan doktora Řehoře se mi opravdu líbily. Často s námi rozebíral situace z praktického hlediska.