Organizace a řízení výroby a obchodu

Praktický nácvik nezbytných obchodních dovedností.

Cílem předmětu Organizace a řízení výroby a obchodu je na bázi poskytnutých teoretických informací a jejich propojení s firemní praxí dát studentům výhodu celkového přehledu a možnosti pochopení postavení, role, funkce, nutných návazností atp. obchodních činností v kontextu práce podniku.

  • Postavení obchodního úseku /OÚ/ v organizaci.
  • Problematika nákupu. Vhodnost/výhodnost začlenění v rámci OÚ, tzv. strategický nákup.
  • Nutné interní návaznosti OÚ.
  • Outsourcing obchodních činností.
  • Řízení vztahů se zákazníky.

František Janatka

  • Jeho celoživotní zaměření je mezinárodní obchod, zejména vývozní a dovozní obchodní operace a logistika v organizaci zahraničního obchodu.
  • Sedm let vedl zahraniční firmu v Německu (Mnichov).

Studijní materiály

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

Moc ráda poslouchám pana profesora na přednáškách. Má neskutečný přehled a propojuje své pracovní zkušenosti a zkušeností ze svých cest s teoretickými znalostmi. Klidný a kultivovaný projev.

Pan Janatka není jen výborný učitel, ale hlavně velmi inspirativní a světem protřelý člověk.

Obdivuji pana inzenyra Janatku s jakou energii dokazal vypravet cely den nejen o vyucovane latce, ale take o svych zkusenostech, ktere jsou pro nas velmi cenne. Hodiny byly vlemi prinosne.