Praktický marketing pro malé firmy
Workshop, jehož velká část se skládá z diskusí, řešení praktických úloh a sdílení zkušeností.
Předmět Praktický marketing pro malé firmy názorným způsobem propojuje teorii z oblasti marketingu a dalších oborů s reálným podnikáním malých a středních firem.
První fáze výuky je zaměřena na potřebnou marketingovou teorii, která bude ve druhé fázi prakticky uplatněna na reálných příkladech.
- Moderní marketingové pojmy. Business plán, brand, virální obsah, sdílení „proč“ a „jak“.
- Difuze inovací. Důležitost poznání a specifikace cílového trhu. Teorii difuze inovací a její využití v praxi.
- Predikovatelně iracionální. Psychologické efekty vstupující do marketingu a do rozhodování spotřebitelů a jak je využít.
- Osobní marketing a vnitřní překážky. Marketing a podnikání je vždy o lidech, kteří jsou ovlivněni vlastním vnímáním reality, zkušenostmi a postoji. Uvedeny budou efekty typické pro rozhodování, a které typicky komplikují dosahování výsledků v kariéře nebo podnikání.